Grande interessu in a competizione di orientazione in Karabakh

In l'eventu induve un totale di 44 squadre cumpetenu, i studienti anu avutu l'uppurtunità di dimustrà e so cumpetenze d'utilizazione di carte, cumpetenze sportive è cumpetenze di travagliu in squadra.

"PREPARAMU U TERRA PER E COMPETIZIONI NAZIALI È INTERNAZIONALI"

Rimarchendu chì l'orientazione hè un sportu chì tutti da sette à settanta ponu facilmente fà, u Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale di Izmir Dr. Ömer Yahşi hà dettu: "In u scopu di a settimana di u 23 d'aprile; Avemu parechje attività da a cultura à l'arte, da u sport à l'educazione. A cumpetizione d'orientazione, unu di sti manifestazioni, hè unu di i nostri avvenimenti sportivi chì dà un valore aghjuntu in parechji duminii cum'è u turisimu. Semu assai felici cù u travagliu dedicatu di i nostri studienti in i cuncorsi per i quali avemu preparatu a terra per i campiunati naziunali è internaziunali. "U sacrificiu è u sustegnu di e nostre famiglie formanu a basa di u successu di i nostri figlioli".

SFIDA ECCITANTE IN PISTA DIFFICILE

In tutta a cumpetizione, i participanti anu dimustratu e so cumpetenze nantu à piste impegnative è luttatu ferocemente per truvà l'ubbiettivi stabiliti cù e carte è bussole in manu. A prestazione di i studienti hà dimustratu una volta di più l'impurtanza di u sportu è a cumpetizione dolce.

SCUOLE DI RANKING sò annunziate

In u risultatu di a cumpetizione, a Scola Secundaria Şehit Egemen Öztürk hè stata prima in a categuria di e ragazze, mentre chì a Scola Secundaria Mustafa Baykaş hà pigliatu u sicondu postu. In a categuria di i picciotti, a Scola Secundaria İyiburnaz hè stata prima, mentre chì a Scola Secundaria Ülkü hè stata seconda. Mentre Delta College è Rakım Erkutlu Secondary School sparte u terzu postu, u quartu premiu hè andatu à Eserkent Şehit İbrahim Okçu Secondary School è Emirsultan Secondary School.