Kubilay è Ömeroğlu ospitanu Mukhtars

U guvernatore di u distrettu Kubilay è u sindaco Ömeroğlu, chì anu accoltu i capi di u ristorante Dilovası Güllüova, anu assistitu à u prugramma cù u capu di a polizia distrettu Turgut Yazır, u cumandante di a gendarmeria distrettu Said Arı, i dirigenti di l'unità publica è i novi capi chì sò stati rieletti cù i voti di u populu. dopu à l'alizzioni è sò stati eletti cum'è capi per a prima volta. Inoltre, u capu di quartiere chì era capu in u mandatu precedente è chì ùn era micca un candidatu à questu mandatu è ùn pudia piglià u postu hà ancu assistitu.

LASCIATE I NOSTRI TELEFONI APERTI 24 ORE

U sindaco di Dilovası Ramazan Ömeroğlu, chì hà fattu un brevi discorsu annantu à a nova era in a riunione, hà dettu: "Inseme, avemu principiatu una nova era. Mentre vogliu u successu à tutti i nostri mukhtars eletti in u novu mandatu, vogliu ancu ringrazià i nostri mukhtars chì anu servitu u nostru distrittu è i so quartieri in u passatu, chì i so servizii mukhtar anu finitu, è li augurà successu in a so vita futura. U nostru scopu hè di furnisce i migliori servizii à u nostru distrittu. In stu pirìudu, travaremu inseme pà u sviluppu di u nostru distrittu agiscendu cun sensu cumunu in unità è sulidarità. Mentre avemu travagliatu cù tutte e nostre forze per risolve e dumande è i prublemi di u nostru populu, vogliu chì i telefoni di tutti i nostri muhtars, cumpresi noi, sò aperti 24 ore à ghjornu. "Superemu i nostri prublemi pruduciendu suluzioni immediate senza posponà i prublemi sperimentati in u nostru distrittu è preparà u nostru distrittu in un modu più vivibile per e generazioni future", disse.

UN PROGETTU SENZA I NOSTRI CAPI ÙN SUCCESSI

Parlendu dopu, u guvernatore di Dilovası District Dr. In u so discorsu, Metin Kubilay hà dettu: "Vogliu successu à tutti i nostri capi chì sò stati eletti cù l'apprezzazione di u nostru populu. Vogliu ringrazià i nostri mukhtars, chì anu sirvutu in u passatu passatu è anu lasciatu i so duveri in questu mandatu, per u so serviziu è li desideranu successu in a so vita futura. I nostri capi sò assai impurtanti per noi. I nostri capi sò i nostri ochji è l'arechje. L'infurmazione chì vene da i nostri capi hè assai impurtante per noi. Ùn pudemu micca ignurà i nostri capi quandu si tratta di prublemi è suluzione. Prughjetti è attività ùn ponu esse successu senza i nostri capi. Hè per quessa chì i capi sò i nostri culleghi più vicini in i guverni lucali. Avemu da travaglià inseme in u futuru. Da avà inseme, intraprenderemu belli prughjetti. "Vogliu bona furtuna à tutti i nostri capi di quartiere, cumpresu u nostru sindaco rielettu", disse.

PLAQUE À I CAPI CHE HAN FINISSU E SUE DOVERI

Dopu à i discorsi, u guvernatore di u distrettu Kubilay è u sindaco Ömeroğlu anu presentatu una placca d'apprezzamentu à u capu di quartiere di Tepecik Selami Toklar, u capu di quartiere di Çerkeşli Aytaç Erdem, u capu di quartiere Diliskelesi, Mehmet Özay, è Cumhuriyet, capu di quartiere, chì hà servitu in u passatu u capu di u quartiere, chì hà servitu cum'è capu in u passatu. finitu stu mandatu.