L'impiegati chjamati u megliu di u 2024

A Lista di i Best Employers di Turchia, chì include i patroni chì anu u Certificatu Great Place to Work®, hè stata annunziata. 170 urganisazione anu ricevutu u titulu di Best Employer à l'avvenimentu.

I premii sò stati presentati à e cumpagnie incluse in a Lista di i Best Employers of the Year ™ in l'avvenimentu tenutu in The Grand Tarabya Hotel u 25 d'aprile 2024. Quist'annu, a lista, chì hè stata annunziata in sei categurie secondu u numeru di l'impiegati di l'urganisazione, include 10-49 categuria Numeru di Impiegati, 50-99 Category Numeru di Impiegati, 100-249 Category Numeru di Impiegati, 250-499 Number Category di Impiegati, 500-999 Categoria di Impiegati è Più di 1.000 Impiegati sò stati inclusi.

EYÜP TOPRAK: "L'IMPRESE CHE GESTISTANU BEN STRESS FATTU A DIFFERENZA"

Evaluendu i risultati di quist'annu à a cerimonia di premiazione, u CEO di Great Place To Work®, Eyüp Toprak, hà dettu: "Cum'è Great Place To Work Turkey, lascemu u nostru 12u annu. Ogni annu, revelemu insights preziosi per u successu sustenibile di l'urganisazioni cù a nostra cultura corporativa glubale è l'esperienza di l'impiegati. Quist'annu, avemu lasciatu un annu assai difficiule in Turchia. Avemu osservatu una diminuzione di quattru punti in l'indici di fiducia generale cumparatu cù l'annu precedente, per ragioni cum'è l'elezzioni, l'iperinflazione è a disperazione generale. In altri palori, l'impiegati in i più boni patroni è in l'imprese standard anu un altu livellu di stress. L'unica diferenza hè chì i meglii patroni anu sappiutu di gestisce sta situazione stressante cù approcci innovatori, pratiche di dirigenza efficaci, cumunicazione aperta è prugrammi di benessere. In altre parolle, e cumpagnie chì anu sappiutu di fà chì i so impiegati si sentenu sicuri durante i periodi di crisa cum'è quist'annu hà gestitu sta crisa più successu ". disse.

In quantu à i risultati impressiunanti di u rapportu, Toprak hà dichjaratu u seguente: "Unu di i risultati più sorprendenti di l'analisi chì avemu fattu questu annu hè u cambiamentu in l'aspettattivi di l'impiegati da a cumpagnia, ancu in i primi cinque cumpagnie. "In i nostri analisi in l'anni precedenti, mentri l'impiegati si preoccupavanu di e so cumpagnie chì aghjunghjenu valore à a sucietà, secondu i nostri risultati di questu annu, anu dichjaratu chì era più impurtante per a cumpagnia di mantene a so propria pusizioni è a solidità per evità perdite di l'impieghi dovute. à a crisa ".

U BENESSERE ECONOMICO HÈ IMPORTANTE MA NON È DETERMINANTE DI A PERCEZIONE DI UN GRANDE LOCAL DI LAVORO

Dichjarà chì unu di i prublemi più difficiuli per l'urganisazione quist'annu hè a regulazione di u salariu, Toprak hà dettu: "Ancu se e cumpagnie anu aumentatu i salarii, l'aumentu di u prezzu in u mercatu hà riduciutu u putere di compra. Tuttavia, ùn hè micca ghjustu dì chì l'impiegati di l'imprese chì ùn anu micca una pulitica di salariu altu sò infelici. I dirigenti in l'imprese cù u tìtulu di u megliu patronu ponu cumpensà sta percepzione negativa cù a so attitudine, i valori, a cultura è a furmazione chì furniscenu orientati à e persone. "L'imprese miglioranu positivamente l'esperienza di i so impiegati cuncentrandu nantu à u equilibriu di a vita di u travagliu è di furnisce benefici in benefici suciali". disse.