Lotta cumpleta contr'à i pesti è i vettori in Sakarya

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja à luttà contr'à pesti, mosche è vettori dannosi, chì aumentanu cù l'arrivu di i mesi di l'estiu, eliminendu à a so fonte. U travagliu di disinfezione realizatu da e squadre in tutta a cità cuntinueghja tuttu l'annu.

A Municipalità Metropolitana di Sakarya cuntinueghja a so lotta contr'à pesti, mosche è vettori dannosi chì si verificanu cù l'aumentu di a temperatura. I sforzi di disinfestazione contr'à i microorganismi chì dannu l'ambiente è i prudutti cuntinueghjanu in tutti i 16 distretti. Una squadra di 9 veiculi è 28 persone hà da travaglià in u travagliu, chì cuntinueghja tuttu l'annu.

U travagliu cuntinueghja tuttu l'annu

In a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana nantu à u sughjettu, "Cum'è a Municipalità Metropolitana, cuntinuemu a nostra lotta contru pesti, mosche è vettori dannosi in tutta Sakarya à piena velocità. In l'operazioni di pesticidi realizate cù i prudutti biocidi appruvati da u Ministeru di a Salute, i zoni cum'è i soterrani di l'edificazione, i pozzi, i griglie di pioggia, i canali chjusi, i tanki settici è u manure sò trattati per prevene danni. "U travagliu di disinfezione chì realicemu cù 16 squadre è 9 ufficiali in tutti i 28 distretti continuerà per tuttu l'annu".

A lotta contru i roditori cuntinueghja

In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì a lotta contr'à i roditori cuntinueghja è hà dettu: "Inseme cù i nostri squadre, cuntinuemu a nostra lotta contru i microorganismi dannosi, ancu in u puntu di i roditori dannosi. "E nostre pratiche contr'à i roditori chì ponu accade in i pozzi d'acqua è i fognarii cuntinueghjanu in modu regulare è cuntrullatu in tuttu Sakarya".