Successu "Golden" da e ragazze turche in Europa

I nostri studienti, chì rapprisentanu u nostru paese in a 11a Olimpiade di Matematica di e Ragazze Europee, tenuta in Tskaltubo, Georgia, trà l'17 è u 2024 d'aprile 54, induve 212 studienti di 13 paesi cumpetenu, vincenu 2 medaglie d'oru, 1 d'argentu è 1 di bronzu. Grazie à i nostri studienti chì impressionanu cù u so successu in Europa, Türkiye hà guadagnatu punti 114 in totale è classificatu terzu trà 37 paesi europei.

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır hà dettu: "Semu fieri di e nostre ragazze" è hà felicitatu i ghjovani scienziati chì sò stati furmatu per rapprisintà a Turchia in Europa in u scopu di u prugramma di l'Olimpiadi di Scienze 2202 realizatu da TÜBİTAK BİDEB. Ellu disse chì grazia à i studienti impressiunanti cù u so successu, Turchia hà guadagnatu punti 114 in totale è classificatu terzu trà 37 paesi europei.

In u so messagiu publicatu nantu à u so contu di rete suciale, u Ministru Kacır hà dettu: "Semu fieri di e nostre figliole. İrem Gülce Yazgan è Sena Başaran, chì rapprisentanu u nostru paese in a 11a Olimpiade Europea di Matematica di e Ragazze, tenuta in Tskaltubo, Georgia, trà l'17 è u 2024 d'aprile 54, induve 212 studienti di 13 paesi anu cumpetitu, hà vintu a medaglia d'oru, Bengisu Demirbaş l'argentu. Medaglia, è Ilgın Şekerli a Medaglia di Bronzu Mi fece sentu fieru. Felicita à i nostri ghjovani scienziati chì sò stati furmatu per rapprisintà u nostru paese in Europa in u scopu di u prugramma di l'Olimpiadi di Scienze 2202 realizatu da TÜBİTAK BİDEB. "Grazie à i nostri studienti impressiunanti cù u so successu, u nostru paese hà guadagnatu punti 114 in totale è classificatu terzu trà 37 paesi europei", disse.