Closer Lens nantu à Iban Rentals da Ticaret

Basatu nantu à l'applicazioni fatte è i posti nantu à e social media, u Ministeru di u Cummerciu hà determinatu chì hà ghjuntu à i cunsumatori attraversu diverse piattaforme è trasferitu i soldi ottenuti per canali illegali attraversu i cunti bancari affittati cù a prumessa di "alti prufitti in cambiu di affittu o usu. u contu bancariu".

U ministeru hà pigliatu l'azzioni annantu à questu, è per questu scopu, i fraudsters chì si prisentanu davanti à i cunsumatori per via di canali spessu usati, cum'è siti di compra è vendita di veìculi o prudutti di seconda mano, plataforme di media suciale, siti di forum populari è piattaforme di cunsiglii d'investimentu, persone mirate. cum'è studienti, casalinghi, è anziani cù fonti d'ingudu relativamente limitati anu valutatu chì anu destinatu à i cunsumatori più sensibili, cum'è e persone disabili.

In questu cuntestu, a dichjarazione hà enfatizatu l'Attellu di Prevenzione di Fraude di l'Ingenieria Soziale urganizata in cuuperazione cù u Ministeru di u Cummerciu è l'Associazione Banche di Turchia, è hè statu annunziatu chì un accordu hè statu ghjuntu per cooperà per piglià l'azzione nantu à u prublema.

Hè statu ancu nutatu chì i citadini duveranu esse più prudenti nantu à e so chjama, u cuntenutu di e-mail chì mandanu, è l'annunzii è i missaghji chì ricevenu attraversu i canali di e social media, à i fraudsters chì utilizanu nomi falsi o micca persunali, indirizzu è infurmazione di u contu per intrappulà, suscitandu u so desideriu è a curiosità per un pruduttu o prufittu.