A luce hè apparsa in u "T1 Tunnel" di Kırkdilim Crossing, a Porta di a Regione di u Mari Neru à l'Anatolia Centrale

A luce hè apparsa in u Tunnel T à u Passu Kirkdilim, a Porta di a Regione di u Mari Neru chì si apre à l'Anatolia Centrale
A luce hè apparsa in u "Tunnel T1" di Kırkdilim Crossing, a Porta di a Regione di u Mari Neru à l'Anatolia Centrale

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà enfatizatu chì a luce hè stata ancu vistu in u Tunnel T1 à u Crossing di Kırkdilim, a porta di a Regione di u Mari Neru à a Regione di l'Anatolia Centrale, è hà dettu: "Quandu u prugettu hè finitu, a strada esistente serà. di altu standard cun u cunfortu di una strada divisa è di un tunnel nantu à a strada chì cunnetta u Mari Neru à l'Anatolia Centrale. I viaghji trà scogliere ripide è scogliere saranu una cosa di u passatu ".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà fattu dichjarazioni in a ceremonia di illuminazione di u tunnel Kırkdilim Crossing T1. Sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdogan, pigliendu a Visione Turchia di u Seculu cum'è guida, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì continuanu à piglià i passi per risponde à i bisogni di dumane in u modu più precisu in 81 pruvince di Turchia, è hà dettu: piglià passi fermi avanti per trasfurmà a Turchia in una superpotenza logistica glubale. Per questu, simu storming servizii è travagli in tutti i cantoni di Turchia. Custruemu investimenti chì risponderanu à i bisogni di dumane in u modu più precisu cù i nostri quasi 5 mila culleghi in i nostri quasi 700 mila siti di custruzzione è punti di serviziu ".

FIAMU U NOSSU PAESE IN CORRIDORE INTERNAZZJONALI

Enfatizendu chì anu aghjustatu forza à a putenza di a reta di trasportu stradale, in particulare cù a mossa stradale iniziata in 2003, Karaismailoğlu hà nutatu chì u 1 per centu di a spesa di u Ministeru di più di 653 trilione 60 miliardi di lire per l'investimenti di trasportu è cumunicazione di Turchia appartene à l'autostrade.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì un investimentu di 2003 miliardi 2022 milioni di TL hè statu fattu per l'autostrade trà u 995 è u 900, è hà dettu in a so dichjarazione:

"Avemu finitu i travaglii chì ponu esse fatti in 100 anni in 20 anni ; Avemu turnatu u nostru paese in un corridore internaziunale cù u nostru successu in prughjetti di trasportu à grande scala chì necessitanu tecnulugia avanzata, cum'è u Tunnel Eurasia, i ponti Yavuz Sultan Selim, Osmangazi è 1915 Çanakkale, è Istanbul-İzmir, Ankara-Niğde è Autostrade di Marmara di u Nordu. Avemu cunnessu u mondu à Turchia. Avemu avanzatu u nostru paese cù strade divise, autostrade, mega-prughjetti è sistemi di trasportu intelligenti. In questu modu, avemu cuminciatu à esportà a nostra cunniscenza, cumpetenze è sperienza, e nostre capacità di ingegneria è esempi di mudelli di bona pratica à u mondu. Avemu scrittu a storia di Turchia in u trasportu è i successi di u nostru paese inseme. Avemu aumentatu a nostra rete di strada divisa esistente di 2003 chilometri prima di u 6 à 100 chilometri. Malgradu u numeru crescente di veiculi è l'aumentu di a mobilità di i veiculi, avemu riduciutu u tassu di accidenti nantu à e strade da 29 per centu. Ogni annu, avemu salvatu a vita di più di 82 mila citadini grazia à e strade sicure. Grazie à i nostri investimenti; solu in 13; Avemu salvatu un totale di 2021 miliardi di dollari in carburante, tempu, mantenimentu di veiculi è costi operativi ".

L'OVPI GIGANTI SERÀ U QUADRO DI U SECULU DI TURCHIA

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu, chì hà dettu: "In più di u 2023 anniversariu di a nostra Republica in 100, l'opere giganti chì avemu custruitu per 20 anni seranu u focu di signale di u futuru di a nostra Turchia, u Seculu Turcu", hà dettu Karaismailoğlu. Ellu disse chì cuntinueghjanu a so pulitica di serviziu cù tutte e so forza. Sottulineendu chì a custruzzione di 3 chilometri di strade divise cuntinueghja, Karaismailoğlu hà nutatu chì anu custruitu 665 tunnel di autostrada cù una lunghezza di 458 chilometri, 127 ponti è viadutti cù una lunghezza di 80 chilometri. Sottulineendu chì u travagliu di custruzzione di a linea di trenu à alta velocità di 488 chilometri cuntinueghja, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u travagliu di l'infrastruttura di fibra di 4 mila chilometri cuntinueghja. Karaismailoğlu hà dettu: "Comu avemu tenutu e nostre prumesse in 262; Cum'è avemu fattu più di ciò chì avemu prumessu, ùn ci hè micca stop in 50, basta cuntinuà ".

U PROGETTU HA 4 TUNNELLI CU UNA LUNGHEZZA DI 185 METRI

Rimarchendu chì a strada provinciale di Laçin chì si estende in a direzzione nordu-sud in Çorum, chì si trova à l'incrozione di e strade chì uniscenu l'Anatolia Centrale cù u Mari Neru è l'Anatolia orientale à l'Occidenti, custituisce a parte muntagnosa di a strada di u Passu Kırkdilim, Karaismailoğlu hà datu i seguenti infurmazione nantu à u prugettu:

"In l'area induve i sfondate sò spessu, una striscia di arrampicata hè stata aghjunta à a strada custruita cum'è strada di serviziu in l'anni precedenti è a continuità di u trasportu hè stata assicurata. Tuttavia, in Kırkdilim, chì piglia u so nome da e 40 curve di a strada, i viaghji, a maiò parte di i quali si facenu trà scoglii ripidi è scoglii, facenu sempre i nostri cunduttori nervosi. Per eliminà sta situazione negativa è per assicurà a sicurità di a pruprietà è di a vita di u nostru populu, implementemu i nostri prughjetti di strada è tunnel divisi di 8,6 chilometri trà Laçin è Kırkdilim. In u nostru prughjettu; Avemu tunnellati cù una lunghezza tutale di 1409 metri, cumpresi i 1 metri T-1198, 2 metri T-1578 è 3 metri T-4 Tunnel, ognunu di i quali hè statu custruitu cum'è un tubu doppiu. U prughjettu include ancu 185 intersezioni à livellu è 3 passaggi sottu. Aviamu finitu i travaglii di scavi di i tunnel T-2 è T-2 in i periodi precedenti. Oghje, simu fieri di compie u travagliu di scavi in ​​u Tunnel T-3. Kırkdilim Tunnel Crossing forma una parte impurtante di l'asse nord-sud chì furnisce un accessu faciule à i distretti di Çorum, Osmancık, Dodurga, Laçin è Kargı, è parte ancu da Sinop è ghjunghje à u Mediterraniu via Çorum, Yozgat, Kayseri è Niğde. Quandu u prugettu hè finitu, serà assicuratu chì a strada esistente nantu à a strada chì cunnetta u Mari Neru à l'Anatolia Centrale serà passata à un altu standard cù u cunfortu di una strada divisa è tunnel. A salvezza di a vita è di a pruprietà serà stabilita nantu à a strada. I viaghji trà scoglii ripidi è scoglii seranu una cosa di u passatu. 1 chilometri di strada esistenti; Paragunatu à l'antica strada, serà accurtata di 10,2 chilometri è ridutta à 1,6 chilometri, è u tempu di viaghju nantu à a strada serà ridutta.

AMU SPENDU OLTRE 9 MILIARDI DI LIRA IN INVESTIMENTI DI TRANSPORTE E COMUNICAZIONI IN ÇORUM

Esprimendu chì attribuisce una impurtanza speciale à ogni prughjettu chì rinfurzà a rete di trasportu in Çorum è chì seguitanu tutti i prughjetti da strettu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu spesu più di 20 miliardi di lire per l'investimenti di trasportu è cumunicazione di Çorum in l'ultimi 9 anni. Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, hà dettu: "Mentre ci era solu 2003 chilometri di strade divise in 59, avemu fattu 308 chilometri in più, aumentendu a lunghezza di l'autostrada divisa da 5 volte à 367 chilometri. Avemu aumentatu a lunghezza di a strada di pavimentazione calda bituminosa in a pruvincia da 59 chilometri à 422 chilometri. Trà 2003-2022; Avemu fattu prughjetti impurtanti cum'è Samsun-Ankara Road, North Tetek Axis, separazione Çorum-Sungurlu, Alaca Çorum-Yozgat Road, Alaca entrata, İskilip city crossing, İskilip-Çankırı Road è Saraydüzü-Kargı Road. U costu tutale di i nostri 12 prughjetti di l'autostrada, chì sò attualmente in corso in tuttu u Çorum, hè di 11 miliardi di lire ".

CONSIDEREMU A STRADA COME UNA DI L'ICONI DI CIVILIZZAZIONI

Enfatizendu chì vedenu a "strada" cum'è unu di i simboli di a civilizazione, Karaismailoğlu hà dettu: "Dicemu chì e strade sò cum'è i corsi. Cum'è i fiumi aghjunghjenu a vita à i lochi ch'elli passanu, ogni strada nova custruita aghjunghje ancu a vita à l'impieghi, a produzzione, u cummerciu, a cultura, u turismu è l'arti di i lochi ch'elli passanu. Cù tutti i nostri prughjetti chì avemu implementatu è chì sò sempre in custruzzione; Cù u sviluppu di a reta di trasportu di Çorum, chì porta u patrimoniu culturale di l'Hittiti, una civilisazione antica è ricca, u numeru di visitatori aumenterà parechje volte. L'attività di u turismu, di u cummerciu è di a produzzione di a cità suscitarà ancu à livelli più alti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*