U trasportu marittimu affettatu significativamente da a pandemia

U trasportu marittimu hè significativamente affettatu da a pandemia
U trasportu marittimu hè significativamente affettatu da a pandemia

U trasportu marittimu, chì ghjoca un rolu di primura è impurtante in a mundialisazione di u cummerciu, hè un modu di trasportu estremamente impurtante in quantu à u trasportu di carichi chì generalmente anu volumi grossi è prezzi unità bassi è sensibilità à u tempu. U trasportu marittimu, chì hà a più grande parte in u trasportu di u cummerciu mundiale, hè significativamente affettatu da u cursu di a pandemia glubale.

Ancu s'ellu u trasportu marittimu hà ghjucatu un rolu salvatore durante stu periodu, ci sò stati serii diminuzioni in i volumi di carichi trasportati per via di a pruduzzione stagnante è di e richieste di cunsumu diminuite. Siccomu i volumi di carichi diminuinu, i pruprietarii anu da abbandunà e navi di affittu è aduprà solu i so propri navi. Questu significava chì u numeru di navi in ​​viaghju diminuì. À u listessu tempu, hè diventatu abbastanza difficiuli di truvà l'equipaggiu cum'è cuntenituri ammucchiati in certi spazii. In u risultatu, ci hè attualmente assai dumanda di cuntenituri, in particulare per scopi d'esportazione, è spaziu dispunibule nantu à i navi per carricà sti cuntenituri.

A diminuzione di i volumi di carica causata da a pandemia è u sbilanciamentu in u cummerciu mundiale hà causatu i trasportatori à annullà alcuni di i so servizii è viaghji è aumentanu i ritardi, è l'annullazioni di viaghju sò state annunziate. Ci era ancu una diminuzione di 20-30 per centu in a dumanda di trasportu di containeru. A causa di a diminuzione di u numeru di cuntenituri, i navi cuminciaru à navigà prima ch'elli puderanu cumpiendu a so capacità. Sta situazione hà causatu à e linee di navigazione per soffrenu pèrdite finanziarie, è per quessa u numeru di navi è viaghji hè stata ridutta. In u risultatu di tutti questi sviluppi, a catena di furnimentu hè stata disturbata. Cù a dissipazione di u panicu in i mesi di l'estate, u cumerciu hà rinvivitu di novu, ma sta volta, per via di i viaghji di navi ridotti, hè diventatu difficiule di truvà u bastimentu è l'equipaggiu per purtà a carica.

A causa di a deteriorazione di u bilanciu cummerciale trà i Stati Uniti è a Cina è i paesi asiatichi è i prublemi operativi in ​​i Stati Uniti, una parte significativa di i cuntenituri chì viaghjanu in u mondu sò stati accatastati in l'America di u Nordu. À u listessu tempu, cum'è i prupietarii riduttanu u nùmeru di navi chì operanu, a reintroduzione di cuntenituri accumulati in America in u cummerciu mundiale è a circulazione rallentò.

A causa di e misure pandemiche in i paesi, l'operazioni di manipulazione di u containeru rallentavanu è i viaghji di nave anu sperimentatu ritardi. I calendari di navigazione annunziati da i armatori ùn anu pussutu esse rispettati. Sicondu u rapportu di Sea-Intelligence, u 2020 per centu di e navi in ​​nuvembre 50 ùn pudianu micca ghjunghje à u portu di destinazione à l'ora prevista. Dopu chì l'equipaggiu ghjunghje in u paese di ricezione, u tempu per a consegna di a porta è per u containeru viotu per vultà in u portu hè statu allargatu. Per evità a penuria di cuntenituri è raccoglie l'equipaggiu più veloce, i armatori anu riduttu u tempu liberu è i periodi di detenzione in u mondu sanu. Questu hà causatu chì parechji cummircianti perdenu soldi è crescenu i so costi per via di i costi di demurrage in una scala glubale. I pruduttori di cuntenituri in Cina pruducianu constantemente cuntenituri, ma una parte significativa di sti cuntenituri sò messi in circulazione per rimpiazzà i vechji cuntenituri. Dunque, ùn ci hè micca una soluzione rapida à a mancanza di cuntainer percepita.

Duranti stu periodu difficiule, a più grande evoluzione di a strada marittima hà cuminciatu à accade in u campu di a digitalizazione. Avemu vistu chì i documenti tradiziunali è e prucedure chì sò stati utilizati per un bellu pezzu pò cambià cù a digitalizazione. A digitalizazione serà un ponte trà l'attori di u cummerciu marittimu glubale in a documentazione, cumpresa a fattura di carica, è u seguimentu di navi è carichi. Cum'è UTIKAD, avemu sustinutu sta trasfurmazioni per un bellu pezzu. Cuntinuemu i nostri sforzi per creà una piattaforma digitale induve i stakeholders pertinenti participaranu. In u periodu à vene, continueremu à spiegà e nostre iniziative nantu à a digitalizazione è incuraghjemu i nostri membri è i parti interessate in ogni piattaforma.

Emre ELDENER
Presidente di u Cunsigliu di UTIKAD
Merchant Marine Magazine ghjugnu 2021

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*