Cuminciatu u 4u Cungressu Naziunale di l'Autostrada

U cungressu naziunale di l'autostrada 4 hà iniziatu
U cungressu naziunale di l'autostrada 4 hà iniziatu

U quartu di u Cungressu Naziunale di l'Autostrada hà iniziatu u marcuri 28 di nuvembre in a Sala Halil Rıfat Paşa di a Direzzione Generale di l'Autostrade in Ankara. À l'apertura di l'urganizazione urganizata da a Direzzione Generale di l'Autostrade è u Cumitatu Naziunale Turcu di Strade, Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Enver İSKURT, Direttore Generale di Autostrade Abdulkadir URALOĞLU, Direttori Generali Diputati di Autostrade, Capi di Dipartimenti, Direttori Regionali, Ufficiali di u Ministeriu, Veterani Autostrade chì anu servitu l'Organizazione Autostrade per parechji anni, è ancu rapprisentanti di u settore privatu, accademichi è banditi di strada anu assistitu.

Parlendu à l'apertura, u Vice Ministru Enver İSKURT hà dichjaratu chì parechji prublemi cum'è l'integrazione di a reta di l'Autostrada cù altri modi di trasportu, mega-prughjetti, cuscenza ambientale chì determina a visione futura di u settore di u trasportu, pratiche di ingegneria sustinibili, tecniche aduprate in infrastruttura è A sicurezza di u trafficu serà discutitu.

Dicendu chì u trasportu hè unu di i fatturi più efficaci in l'aumentu di u sviluppu è u benessere suciale in u mondu d'oghje induve u cambiamentu è a trasfurmazioni si facenu à un ritmu vertiginu, İSKURT hà dettu chì ùn hè micca pussibule di parlà di un ordine economicu è suciale sviluppatu in un paese. chì ùn hà micca un sistema di trasportu forte.

İSKURT dichjara chì Turchia, chì hè in u core di trè grandi cuntinenti cum'è l'Europa, l'Asia è l'Africa, hè u puntu chjave di u cummerciu cù u trasportu terrestre, aereu, marittimu è ferroviariu, è chì l'accessibilità di u paese à l'est, l'ouest, u nordu è u nordu. sudu cù i scuperte in l'ultimi anni hà aumentatu u so significatu strategicu è impurtanza.

Nutendu chì u 80 per centu di u trafficu stradale di u paese avanza per e strade divise, İSKURT hà nutatu chì a reta stradale divisa, chì ghjunghje à 26 mila 400 chilometri, custituisce u 38,5 per centu di a reta stradale tutale.

U General Manager of Highways, Abdülkadir URALOĞLU, hà dettu chì u modu di trasportu più preferitu in Turchia, cum'è in u restu di u mondu, hè l'autostrada, per via di a so struttura flexible. Apuntendu chì u so scopu più grande hè di cuntinuà i servizii chì anu cuminciatu in u 2003 è cambiatu a faccia di a reta di trasportu di u paese cù innovazioni rivoluzionarie, URALOĞLU hà dichjaratu ch'elli anu u scopu di portà a reta stradale à a capacità è i standard chì ponu cumpiendu a so funzione bè. cun un sforzu per risponde à tutte e dumande.

URALOĞLU hà indicatu chì ci hè una reta stradale tutale di 2.753 km, cumprese 31.033 km di strade statali, 34.146 km di strade statali è 67.932 km di strade provinciali, sottu a rispunsabilità di a Direzzione Generale di Strade, aghjustendu chì 39.274 km di sti strade sò rivestimentu di a superficia è 25.230 km di elli sò rivestimenti di mistura calda bituminosa.

URALOĞLU hà dichjaratu chì u scopu di aumentà a lunghezza di a strada divisa à 27 870 km l'annu prossimu è à 2023 31.864 km in XNUMX.

Dichjarà chì l'urganizazione di l'Autostrade s'aghjorna constantemente seguendu a luce guida di a scienza è a tecnulugia in tutti i so studii, URALOĞLU hà enfatizatu chì l'attenzione hè pagata à a creazione di piattaforme scientifiche induve i prublemi strettamente ligati à l'industria di l'autostrada ponu esse discututi in tutti i dettagli. è hà dettu chì u Cungressu Naziunale di l'Autostrada hè una manifestazione di questa intelligenza. Espristendu chì e ricerche, i sviluppi è e novi tecniche di applicazione in u mondu seranu discututi in u cungressu in l'ultimi quattru anni, URALOĞLU hà dettu: "U nostru paese serà evaluatu in un approcciu olisticu cù altri sistemi infrastrutturali in u trasportu, è l'inter-sistema. l'unità serà enfatizzata cù sensibilità ".

URALOĞLU hà ricurdatu chì, in u scopu di u cungressu, una mostra hè stata urganizata cù a participazione di machini domestici è stranieri, equipaghji, equipaghji, fabricatori di materiale è fornitori in quantu à a fabricazione è l'applicazione di elementi di custruzzione speciale, chì anu un postu impurtante in a custruzzione di l'autostrada. in u nostru paese.

Dopu à i discorsi, l'apertura di a mostra hè stata tenuta da Enver İSKURT, Abdulkadir URALOĞLU è i so accumpagnatori. U Cungressu di dui ghjorni finisce u 29 di nuvembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*