U Trenu Storicu Mudanya hè statu purtatu à Bursa per l'esposizione

U Trenu Mudanya storicu hè statu purtatu à Bursa per esse exhibitu: U Trenu Mudanya storicu, chì era in serviziu per parechji anni in Bursa, hè statu purtatu à l'antica Stazione Merinos per esse exhibitu. Un vagone di u trenu servirà cum'è cafeteria in a stazione storica.

Sultan II. U trenu di terra, chì hà servitu per parechji anni nantu à a ferrovia custruita trà Bursa è Mudanya in u 1874 durante u regnu di Abdulhamid Han, hà riunitu cù u populu di Bursa dopu anni. Dopu chì a Municipalità di Osmangazi hà restauratu a Stazione Merinos, u trenu neru à vapore hè statu purtatu à Bursa. U Trenu Mudanya, operatu da una cumpagnia francese per un tempu, hà furnitu u trasportu trà Mudanya è Bursa per parechji anni, è hà ancu ghjucatu un rolu impurtante in u trasferimentu di e merchenzie prudutte in Bursa à altre regioni, in particulare l'Europa.

Mentre a ferrovia, chì era assai efficace in a ricunniscenza di Bursa è a so regione, hè stata sguassata da l'operazione u 10 di lugliu di u 1953, i rails sò stati smantellati è venduti unu per unu. A stazione di Merinos, chì hè diventata cunnisciuta solu per u so nome di a strada oghje, hè stata abbandunata per parechji anni. A Municipalità di Osmangazi è a Fundazione Çekül, chì hà pigliatu a stazione di treni da u tesoru, restauratu l'edificiu di a stazione storica cù un prughjettu cumuni. L'edificiu di a stazione hè statu messu in serviziu cum'è un palazzu di matrimoniu è una facilità suciale.

U famosu trenu neru longu aspittatu hè statu ancu pigliatu da u magazzinu di i Ferroviari Statali in Manisa è purtatu à Bursa. Hè dichjaratu chì un vagone serà dispostu cum'è una cafeteria inseme cù a locomotiva.

Adam Elitok

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*