Latek Logistics Cunnetterà l'Anatolia à l'Europa

latek logistica
latek logistica

Cù a fine di a linea ferroviaria Tekirdağ-Muratlı, Latek Logistics, chì cumincerà à serve cù u Latek Express Train cù 15 vagoni in u portu di Tekirdağ, cunnetta l'Anatolia Occidentale è Centrale à l'Europa via Tekirdağ.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Latek Logistics, Levent Erdoğan, hà dichjaratu chì a linea ferroviaria Tekirdağ-Muratlı, chì hè impurtante per u portu di Tekirdağ, cuntribuisce à a distribuzione di prudutti d'esportazione è à un usu più attivu di a ferrovia.

Esprimendu chì cumincianu à serve cum'è ferrovia cù a nova linea ferroviaria in u Portu di Tekirdağ, Erdoğan hà sottolineatu chì u Latek Express Train, chì hè statu creatu per questu scopu, purterà e carichi chì venenu da l'Anatolia Occidentale è Centrale à u Portu di Tekirdağ per mare. Europa.

Nutendu chì anu iniziatu stu serviziu cum'è Latek Loistik, Erdoğan hà nutatu chì cù l'integrazione di u Portu Tekirdağ cù a ferrovia, a densità di u Portu di Haydarpaşa sarà ancu facilitatu è u trafficu in a cità è l'autostrade diminuirà.

Rimarchendu chì u trasportu in Turchia hè principalmente fattu per strada è a via marittima è a ferrovia sò aduprate in una misura limitata, Erdoğan hà dettu: "Cù l'accessu di u portu di Tekirdağ à una ferrovia, ci sarà una diminuzione minima di u 10 per centu in i costi di trasportu, soprattuttu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*