Tekirdağ Railway Riunita

Linea di cumunicazione TCDD
Linea di cumunicazione TCDD

Ancu se a linea Tekirdağ - Muratlı, chì hè principalmente prevista per esse usata in u trasportu di merci, hà fattu felice l'industriali cù facilità vicinu à a ferrovia, ùn era micca abbastanza per salvà i pruprietarii di e strutture chì ùn ponu micca avè una cunnessione diretta cù a ferrovia da camions è TIR. Per salvà l'industriali da l'autostrada, l'altri gammi di u prugettu deve esse cumpletu. Akport, chì hè cunnessu cù l'Europa da e linee ferroviarie è Ro-Ro, hè in discussioni cù u Port Bandırma per purtà camioni da u mare senza mette in u trafficu di Marmara.

A linea Tekirdağ-Muratlı, inaugurata da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan, hè vista cum'è un prughjettu chì affetterà a vita di ogni ghjornu di a ghjente di Istanbul è di l'industriali di a regione. mutivu; Siccomu a linea ferroviaria hà una cunnessione portu, l'industriali in Anatolia preferiranu mandà a so carica da u Portu Bandırma invece di l'autostrada. Sicondu u Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım, i camioni puderanu andà in Tekirdağ da Bandırma in ferry, è da quì à l'Europa, evitendu a strada longa è stancante di 600 chilometri da İzmir, Manisa, Aydın è Balıkesir. Akport Port General Manager Serdar Sözeri pensa altrimenti. Dicendu chì a nova linea ùn farà micca tutti cuntenti ugualmente, Sözeri hà sottolineatu chì a ferrovia passa luntanu da e strutture industriali è chì ùn ci sò micca piattaforme di carica è scaricamentu. Sözeri hà dettu: "Qui, Bosch è Simens sò in una pusizioni vantaghji. Perchè a ferrovia entra in queste strutture. Ma Arçelik ùn hà micca una cunnessione ferroviaria. A ferrovia entra in a parte di l'industria organizata chì appartene solu à Bosch. In novu, a ferrovia passa vicinu à Hyundai, ma ùn ci hè micca una furchetta. È ci sò assai più tali esempi ", dice.

Enfatizendu chì u trasportu ferroviariu hè una questione di cultura è di abitudine, Sözeri hà dichjaratu ch'elli travaglianu cù TCDD nantu à sta questione è hà cuntinuatu cusì: "Cerchemu di incuragisce l'industriali. I svantaghji è i vantaghji di a ferrovia sò sempre discututi. Per i cuntenituri, a ferrovia deve esse usata. Quandu fighjate à e strutture industriali in Tekirdağ, questu affari deve esse urganizatu è impostu à e persone cum'è cultura. Avemu bisognu di fà questu in partenariatu cù u statu. Semu partenarii cù TCDD perchè TCDD hè attualmente ingaghjatu cù i prezzi. Semu attualmente in un svantaghju di tempu è prezzu. Siccomu i camioni ùn sò micca intruti in l'industria, a carica chì andarà à Çorlu scenderà in Muratlı, torna nantu à un camion è lascià. Hè necessariu analizà bè. Bosch è Simens, chì anu pigliatu una pusizioni vantaghji, facenu avà un grande sforzu per aduprà u nostru portu. Prevedenu in i tenders. Probabilmente avemu da cumincià à aduprà sta ferrovia cun elli. Avemu negoziatu cù cimentu è vetru. Avemu intenzione di piglià a carica in granu ancu da quì ".

"Semu in discussioni cù u portu di Bandırma"

In quantu à a nova linea, u Ministru Yıldırım hà dettu: "I carichi puderanu andà da Bandırma à Tekirdağ in ferry, è da quì à l'Europa, dopu à Tekirdağ Akport Port via Edirne, poi à Derince, per cunnette à a rete ferroviaria principale è dinò. à Bandırma. Sözeri ci hà ricurdatu e parolle "L'importazione è l'esportazione saranu trasportate da l'Egeu attraversu u Mari Egeu" è hà dettu: "Semu in discussioni cù u Portu di Bandırma. Hè assai difficiuli di aghjustà a curva di a ferrovia per custruisce una rampa ferroviaria in u portu di Bandırma. Ma quandu custruite una rampa di ferrovia, trasferete i carichi chì venenu da l'Anatolia è l'Egeu direttamente à Tekirdag per ferrovia ", disse. Dicendu chì, malgradu i so difetti, a nova linea darà grandi benefici à u portu di Akport, Sözeri hà dichjaratu chì u portu hà righjuntu a capacità di furnisce un serviziu adattatu cù a cunnessione ferroviaria, è chì essendu l'unicu portu privatu di Marmara cù una cunnessione à a ferrovia. darà un grande vantaghju. Sözeri cuntinuò e so parolle cusì: "A ferrovia ci darà assai è crea ancu un vantaghju di costu per l'industriali. Cù a strada doppia appena custruita, ora pudemu piglià ancu i carichi di Istanbul. Quandu scaricate una carica à Ambarlı HalkalıPaghete un costu per piglià. Mentre chì da Tekirdag HalkalıPaghete menu per piglià.

Attualmente, ci sò 5 servizii in uscita è 5 in entrata à Muratlı, è a linea serà principalmente aduprata per u trasportu di merci. Inoltre, una cunnessione hè stabilita cù u trenu principale da Muratlı à Tekirdağ in a direzzione di Istanbul o in a direzzione di Edirne. U lanciu di l'UND di viaghji RO-RO regulari da u portu à l'Italia è a Francia aumenta ancu l'impurtanza di Akport per l'industriali.

Manager Regionale ÇOSB: U vantaghju aumenta se a cunnessione hè stabilita

Incorpora più di 190 strutture Çerkezköy A gestione di a Zona Industriale Organizzata (ÇOSB) hà ancu arrotolatu e maniche per cunnette a ferrovia à a zona industriale. Dichjarà chì a linea ferroviaria Tekirdağ-Muratlı furnisce assai vantaghji in termini di tempu è finanza, u Manager Regionale di ÇOSB Mehmet Özdogan hà dettu chì questi vantaghji seranu assai più grande cù l'estensione di a ferrovia in a zona industriale. Ricordendu chì u sali hè trasportatu da l'Anatolia à sta regione intensivamente, Özdoğan hà dichjaratu chì i pruprietarii di e cumpagnie chì trasportanu u sali cù i camion anu da pagà a tarifa di trasportu di trè volte u prezzu di unità, ma chì e cumpagnie risparmianu assai da i tariffi di trasportu. cù l'intruduzioni di a ferrovia. Dichjarà chì cuntinueghjanu e so negoziazioni cù TCDD, Özdoğan hà dettu: "Spergu chì a cunnessione trà a zona industriale è a ferrovia serà stabilita in 2-3 anni".

Bosch è Siemens sò cumpagnie vantaghji.

Çerkezköy Bosch è Siemens Home Appliances Group (BSH), u terzu più grande fabricatore di i prudutti bianchi in u mondu cù strutture di produzzione in a Zona Industriale Organizzata, sò trà e poche cumpagnie chì beneficeranu più di a linea Tekirdağ-Muratlı. BSH, chì hà una cunnessione ferroviaria in u stabilimentu industriale, serà capace di trasferisce a carica chì scarica da Akport Port direttamente à a facilità di produzzione in ÇOSB cù a linea ferroviaria di novu apertura senza a necessità di un secondu modu di trasportu. Facendu una dichjarazione à a Ruta di u ghjovi nantu à u sughjettu, u direttore di logistica di l'apparecchi domestici di BSH, Philipp Kipper, hà dichjaratu chì e discussioni cù Akport cuntinueghjanu à aduprà a linea di novu apertura è volenu aduprà sta linea. Kipper hà dichjaratu chì u mutivu principale per chì vulianu utilizà a linea ferroviaria era chì a ferrovia era un modu di trasportu più ecologicu prima di u costu è u vantaghju di u tempu.

Surghjente: http://www.persemberotasi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*