3. Rapportu di valutazione di u Prughjettu Bridge

  1. Rapportu di valutazione di u Prughjettu di Ponte: E persone chì vivenu in cuntattu cù a natura anu bisognu di attraversà i fiumi per attraversà i fiumi chì venenu in u so modu.
    U prucessu in u quali i ponti, chì cuminciaru à piglià u so postu in a storia cù i rami di l'arburu chì pusonu, diventenu una di e soluzioni basiche di trasportu chì ci permettenu di attraversà i banche siparati da l'acqua, pendite ripide è vaddi profondi; Hà seguitu u ritmu cù i cambiamenti in i spazii di vita di e persone, e relazioni socio-ecunomiche è a mobilità in tutta a storia. Nunustanti lu canciari funziunalità strutturale, workmanship, suluzioni ingegneria è avanzati tecnologica in stu prucessu, l 'unicu ciò chì ùn hà cambiatu hè u scopu di custruzzione di ponti: Per furnisce l'accessu à e persone puri è servizii umani-riguardanti. Cum'è i ponti di sospensione chì portanu e strade accidentate di u paese sopra i fiumi in u Mari Neru, i ponti à arcu di petra chì facilitanu u cummerciu nantu à a Strada di a Seta da Mesopotamia à l'internu di l'Anatolia, i ponti ferroviari chì attraversanu i letti di i fiumi in i vaddi profondi. di l'Anatolia Orientale, è i fiumi chì separanu l'antica è a nova texture urbana cum'è ponti di cimentu armatu custruiti...

I ponti, si i zitelli chì volenu ghjunghje à a scola attraversanu u flussu; facilita u cummerciu in quale i prudutti è i rivenuti sò spartuti in modu ghjustu; s'ellu accurta a strada di a cità per i paisani ; In cortu, s'ellu furnisce à e persone un accessu più economicu è suciale à a natura, hà rializatu u so scopu è hè difendibile. In ogni casu, i ponti chì uniscenu i dui lati di una cità cum'è Istanbul, attraversu quale passa u mare, è induve i novi sò previsti per esse custruitu quasi ogni 10 anni, innocenti è difendevuli cum'è l'altri ? L'impurtanza di a risposta si trova in u fattu chì sta cità hà un locu unicu è impurtanza in una geugraffia estremamente sensibile, in riscu di perde i so valori naturali cù a pupulazione sempre crescente è a pressione di a custruzzione. Questu hè u casu, una bona cunniscenza di l'effetti di i primi dui ponti custruiti trà i dui lati di Istanbul nantu à a cità permetterà una valutazione più cuscente di i 3 è forse 4 ponti chì sò previsti per esse custruitu.

  1. Se u Prughjettu di u Ponte hè valutatu in modu multidimensionale sottu intestazioni fisiche, ambientali, suciali, legali è ecunomiche è u so postu in u sistema di trasportu necessariu per Istanbul hè cunsideratu, un risultatu più sanu è più fundatu pò esse pruduciutu, contru à l'accettazione è a decisione attuale. - processi di creazione di i guverni cintrali è lucali.

Stu rapportu studiu, chì prova à revelà cù un approcciu scientificu è una lingua difensibile se a fonte di u prublema di trasportu di Istanbul hè a necessità di un novu ponte, hà u scopu di risolve i prublemi sperimentati in u trasportu cù un approcciu di sistema cumpletu, è di custruisce più ecunomica. è ponti più ghjusta invece di novi ponti stradali à i passaghji di u Bosforu Hè u pruduttu di una vulintà cumuna chì palesa l'esistenza di altre alternative di suluzione chì sò più sensibili è sustinibili à l'ambiente è a vita umana. Stu studiu, preparatu cù i cuntributi di decine di accademichi, esperti di camere prufessiunali pertinenti, ghjurnalisti, circadori è rapprisentanti di ONG chì sò membri di a 3a Cummissione di Studiu di Ponte stabilita sottu a guida di TMMOB Chamber of City Planners (ŞPO) Istanbul Branch, hà u scopu. per prisentà l'agenda di u Prughjettu di u 3u Ponte nantu à una basa scientifica è di manera più cumpleta Hè per scopu di rinvivisce u prucessu in una lingua realista è sparte stu prucessu cù un publicu più largu.

Vulemu sprime a nostra gratitùdine à tutte e persone è i sforzi fatti chì sò partenarii di a lotta descritta in stu rapportu è chì sò implicati in lotte simili contr'à u Prughjettu di u 3u Ponte, chì ci lascia a scelta di un scenariu chì hà da esse radicali è radicali. cambià negativamente u futuru di Istanbul quandu cunzidiratu senza preghjudizii.

Cliccate QUI per leghje u restu di l'articulu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*