Test di u sistema di ferrovia leggera di Gaziantep guidatu da u Ministru di Finanze Mehmet Şimşek

gaziantep farà un attaccu à i prughjetti di u sistema ferroviariu
gaziantep farà un attaccu à i prughjetti di u sistema ferroviariu

U Ministru di e Finanze Mehmet Şimşek hà fattu u test drive di u Sistema di Ferrovia Ligeru di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep. In più di u Ministru Mehmet Şimşek, u guvernatore di Gaziantep Süleyman Kamçı, u sindaco metropolitanu Dr. Asım Güzelbey, Sicritariu Generale di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale Cafer Yılmaz, u presidente provinciale di u Partitu AK Ahmet Uzer, Şahinbey, i sindaci di u distrittu di Oğuzeli è parechji funzionari anu assistitu.

U Ministru Şimşek è a delegazione accumpagnata anu visitatu l'internu di i vagoni prima di a prova di guida è anu parlatu di u Sistema Light Rail è di l'equipaggiu tecnicu, Dr. Hà ricevutu informazioni da Asım Güzelbey. U presidente Güzelbey hà dettu chì e parti interni è esterni è u vestitu di i vagoni acquistati da a Germania sò stati realizati in Turchia da ingegneri è impiegati turchi.

U Ministru Şimşek, chì si pusò à u sediu di u pilotu in a prova di guida trà l'Uffiziu di u Guvernatore è u puntu di partenza di a Burç Junction, di u Sistema di Ferrovia Ligeru, chì hè ghjuntu à a tappa finale di a so custruzzione da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep è hà da principià. serviziu u 1 di marzu, elogiatu u sindaco Güzelbey è a so squadra.

Mehmet Şimşek, Ministru di e Finanze, hà dettu: "Cusì, a nostra cità hà un modu di trasportu assai mudernu. Felicita sinceramente u nostru presidente ", disse.

U presidente Güzelbey hà dettu: "Prima di tuttu, vogliu chì u Sistema di Ferrovia Ligera sia benefica per u nostru paese è a nazione. Ringraziemu u Ministru per u sustegnu chì ci hà datu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*