Stazione Ferroviaria Izmir Alsancak

alsancak gari
alsancak gari

Situata in u centru di Izmir, hè a seconda stazione di treni più antica in Turchia dopu a stazione di Kemer. A so custruzzione hè stata finita in u 1858. Inoltre, a stazione hè a casa di u TCDD 3rd REGIONAL DIRECTORATE. Cù questu locu, a stazione di treni di Alsancak hè una di e stazioni più trafficate in Turchia. E linee in a stazione sò state elettrificate cù 2001 KW AC in 25. Fornisce servizii interurbani à Manisa, Balıkesir, Bandırma, Kütahya, Eskişehir, Ankara, Uşak da a Stazione Alsancak, è à Aliağa è Menderes cum'è periferia.

Stazione di Alsancak A cuncessione per a custruzzione di a linea ferroviaria İzmir-Aydın, a prima linea ferroviaria di l'Imperu Ottumanu, hè stata data à l'imprenditore britannicu Wilkin è i so quattru amichi. A cuncessione hè stata trasferita à a cumpagnia "Ottoman Railway from İzmir to Aydın" in u 1857. A stazione d'Alsancak, chì si trova à l'iniziu di a ferrovia, a fundazione di a quale hè stata stabilita in u 1857 durante u regnu di u guvernatore Mustafa Pasha, hè stata messu in un locu. serviziu in u 1858. Cù a linea Aydın aperta in u 1866, a stazione hà cuminciatu à esse aduprata intensivamente.

A stazione, chì appartene à ORC ancu dopu à a Guerra di l'Indipendenza, hè stata trasferita à TCDD in u 1935 cù a disattivazione di l'ORC. A stazione hè u puntu di partenza di e linee chì partenu da Izmir è vanu à u Sud. p.e.; Questa hè a stazione di partenza di a linea Alsancak-Cumaovası. L'ultima stazione di treni a vapore abbandunata in u 1980. In u 2001, tutte e linee sò state elettrificate, aumentendu u numeru di linee da 4 à 10 è u numeru di piattaforme da 2 à 6. U 1 di maghju di u 2006, l'ultimu trenu partì da a stazione, chì era chjusu per via di u prughjettu Izban. Cù a fine di u prughjettu Izban, a stazione hè stata riapertura à u trasportu di passageri u 19 di maghju di u 2010.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*