Cina Interroga a Sicurezza di i Treni d'Alta Velocità

A prima Ferrovia d'Alta Velocità d'oltremare in Cinde Ships Railroad
Prima Ferrovia d'Alta Velocità d'oltremare stallata in Cina

Dopu à l'accidentu, ci era una mancanza di fiducia in u publicu. Dopu à u disastru di u trenu d'alta velocità in a pruvincia di Ciciang in Cina orientali, a sicurezza di sti treni hè interrugata da u publicu. U Ministeru di Ferrovie, induve e frecce sò state girate per via di l'accidentu di treni d'alta velocità in Cina u sabbatu passatu, in quale 36 persone anu persu a vita. sözcüSu Wang Yongping, in a cunferenza di stampa, hà dettu chì a Cina hà avanzatu a tecnulugia di ferrovia d'alta velocità è si fidavanu.

Dichjarà chì i stranieri prufittàranu ancu di i diritti di compensazione di quelli chì sò morti in l'accidentu, sözcüÀ a cunferenza di stampa, s'arrizzò è s'inchinava per scusà. Nigà chì u crash di u trenu hè statu causatu da una mancanza di sicurità in u sistema sözcühà dichjaratu chì a reta di treni d'alta velocità in u paese hè aghjurnata.

U Ministeru di Ferrovie hà annunziatu u licenziamentu di 3 ufficiali di l'Amministrazione Ferroviaria di Shanghai, mentre cuntinueghja l'investigazione di l'accidentu. Dopu à l'accidentu, hè sempre scunnisciutu se u trenu D3115 si firmò prima di a collisione. L'autorità dicenu chì dopu chì u primu trenu si firmò, u sicondu trenu ùn hà micca ricevutu un avvisu.

A prima generazione di treni d'alta velocità "D" di u tipu "Dong Çı" in u paese viaghjanu una media di 200 chilometri à l'ora. U tippu "G" è i treni "Gao Tie" di nova generazione ponu ghjunghje à una velocità di 250-300 chilometri per ora.

Dopu à u più seriu crash di treni in Cina da u 2008, i prublemi nantu à a sicurità di u sistema sò stati spressi nantu à i blog è e rete suciale lucali.

Un cummentariu in u ghjurnale Global Times hà dichjaratu chì l'accidentu era una "lezione sanguinosa" per l'industria ferroviaria chinesa, mentre chì l'incidentu hà fattu mette in discussione a sicurezza di e rete di treni à alta velocità in rapida espansione. U prufessore Wang Mingshu, di l'Università di Trasporti di Pechino, hà dettu à u ghjurnale Global Times chì una operazione sbagliata da l'ingegneri puderia esse a causa di l'accidentu.

Dichjarà chì i treni d'alta velocità anu un sistema d'avvertimentu automaticu, Vang hà dettu chì quandu ci hè un altru trenu à 4 chilometri davanti à un trenu, u sistema dà una alarme è u trenu rallenta.

Dichjarà chì l'avvisu di frenu serà mandatu à l'ingegnere quandu sta distanza scende à dui chilometri, Vang hà dichjaratu chì ùn ci hè micca un sistema di frenu automaticu postu chì u frenu deve esse attivatu manualmente, è in questu casu, a decisione di l'ingegneri deve esse fiducia.

Vang hà dettu chì l'accidentu riflette i difetti tecnologichi è amministrativi di i treni d'alta veloce, in ogni modu, a fiducia di u publicu ùn deve esse distrutta da un accidente.

In i primi investigazioni annantu à l'accidentu, hè statu cunclusu chì l'interruzione di l'energia hà causatu u sistema di sicurezza elettronicu, chì hà alarmatu in casu chì u trenu si ferma, per disattivà.

A Cina, chì hà a più grande reta di treni d'alta velocità di u mondu, cuntinua sempre i so sforzi per espansione a reta à e regioni remote. Hè previstu chì a reta di treni d'alta velocità in u paese serà aumentata à 13 mila chilometri à a fine di questu annu è à 2020 mila chilometri da 16.

Dopu à l'accidentu, i funzionari di u Ministeru di i Trasporti anu dumandatu à i guverni lucali una rivisione è un mantenimentu cumpletu, in particulare per e rete di treni d'alta velocità. Enfatizendu chì a sicurità hè a prima priorità, l'autorità anu sottolineatu u dirittu di e persone di viaghjà in modu sicuru.

Nutendu chì una ispezione à grande scala hè necessaria in tutta a Cina, l'autorità anu dumandatu chì i funzionari à tutti i livelli sò rispunsevuli di questi accidenti. Pocu tempu prima di l'accidentu di u trenu, 41 persone sò morti per via di l'accidentu di l'autobus di dorme chì hè accadutu in a parti cintrali di u paese in a pruvincia di Hnan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*