Test di u Trenu d'Alta Velocità trà Ankara è Konya

U Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım, hà fattu ispezioni nantu à a Linea di Trenu d'Alta Velocità (YHT) Ankara-Konya, chì serà messu in serviziu cù una ceremonia u marti 23 d'Aostu 2011. Utilizendu u trenu, Yıldırım hà dettu chì i citadini puderanu cumprà biglietti per i servizii YHT da Ankara è Konya u marcuri 24 d'Aostu 2011 à 07.00:XNUMX.

Fendu una dichjarazione à i ghjurnalisti in a Stazione di Ankara prima di a so partenza in trenu, Yıldırım hà dettu chì l'apertura ufficiale di a linea si ferà u marti 23 d'Aostu di u 2011, è chì farà alcune investigazioni nantu à a linea prima di l'apertura.

U Ministru Yıldırım hà nutatu chì ancu cù una lunghezza di 309 chilometri, si pò ghjunghje sin'à 300 chilometri à l'ora, ma sta velocità pò esse ghjunta solu quandu i novi set sò messi in serviziu. Esprimendu chì u tempu di viaghju serà di 1 ora è mezza à l'iniziu, Yıldırım hà dettu chì questu tempu serà ridutta à 1 ora è 15 minuti cù l'intruduzione di i novi set.

Dichjarà chì u costu tutale di u prugettu hè di 1 miliardi TL, Yıldırım hà ricurdatu chì u prugettu, chì hà iniziatu in u 2006, hè statu finitu in un periodu di 4 anni è 8 mesi. Ricordendu chì ci sò critiche chì u tempu di cumpletamentu di a linea hè longu, u Ministru Yıldırım hà enfatizatu chì tali linee sò finite in almenu 5 anni in Europa.

Yıldırım hà datu ancu infurmazioni tecniche nantu à e caratteristiche di u trenu è a linea. Dichjarà chì 56 mila 135 tunnellate di rails sò stati utilizati longu a linea, ci era 805 mila traverse, è ci sò stati 253 sopra è sottu à traversate stradali, Yıldırım hà dettu chì u prugettu hè statu realizatu per a prima volta in Turchia cù l'impegnu di u domesticu. contractant, è chì u centru di custruzzione era interamente una cumpagnia turca. Dichjarà chì a Turchia hà ottenutu un successu impurtante in quantu à l'infrastruttura ferroviaria muderna è a superstruttura, Yıldırım hà dichjaratu chì u periodu di certificazione di a linea, chì hè stata finita 8-9 mesi fà, hà iniziatu, è chì l'affidabilità di a linea hè stata pruvata durante stu periodu. In fatti, spieghendu chì e misurazioni sò state fatte passu per passu, inch per inch, Yıldırım hà nutatu chì tutte e misurazioni sò state fatte da u trenu di prova chjamatu "Piri Reis", è un rapportu hè statu datu nantu à a messa in funzione di a linea evaluendu i risultati di a misura. .

Dichjarà chì l'edificiu di a stazione in Konya hè statu rivisionatu è chì cumincianu a custruzzione di un novu bastimentu di stazione, Yıldırım hà dettu chì ci saranu viaghji da Ankara è Konya à 07.00, 11.30, 15.30 è 18.30.

Ricordendu chì ci saranu servizii di treni cunnessi da Konya à Karaman, Yıldırım hà dichjaratu chì i treni anu una capacità di 356 passageri, di i quali 55 sò ecunumia è 411 sò cummerciale. Dichjarà chì i prezzi di i biglietti seranu 25 TL in l'ecunumia è 35 TL in l'affari, Yıldırım hà dettu chì e Ferrovie Statali applicàranu i prezzi di u bigliettu cum'è 15 TL per i primi 10 ghjorni, postu chì a linea hè messa in serviziu. "I nostri citadini ponu cumprà biglietti per i voli YHT da Ankara è Konya, à partesi di 24:07.00 u marcuri XNUMX d'aostu", Yıldırım hà dettu.

-"PIAmu TUTTE MISURE CONTRA L'ACCIDENTI"-

Dopu à e so dichjarazioni, u Ministru di i Trasporti Yıldırım hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti.

"Ci hè statu un accidente di trenu à alta velocità in Cina. Hè prubabile di avè un tali accidentu ancu nantu à e nostre linee? Nantu à a quistione, Yıldırım hà dettu chì ci sò più misure di sicurezza contr'à l'accidenti in i treni à alta velocità cà in i treni normali. Dichjarà chì i studii sò stati realizati soprattuttu nantu à a signalazione, Yıldırım hà dettu chì e Ferrovie Statali anu fattu alcune prove in a linea Konya à a luce di l'infurmazioni ricevute dopu à l'accidentu in Cina. Rimarchendu chì ùn ci hè nisuna debulezza in u sistema di signalazione nantu à e linee in Turchia, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu ch'elli anu pigliatu tutte e precauzioni necessarie contr'à l'accidenti. Yıldırım hà dettu chì anu da pruvà à mantene a morale alta, dendu impurtanza à l'educazione per minimizzà u fattore umanu in l'accidenti.

U Ministru Yıldırım hà dettu: "Quandu finisce a linea di Sivas?" Ellu hà rispostu à a quistione chì serà finitu à a fine di u 2015 è chì u travagliu cuntinueghja. Ricordendu chì e linee YHT à Kars è Erzurum sò ancu incluse in a visione 2023, Yıldırım hà nutatu chì i travaglii nantu à a custruzzione di queste linee sò ancu cuntinueghjanu.

Yıldırım hà aghjustatu chì hè previstu di trasportà 3 milioni di passageri annu à Konya.

-TEST DRIVE DA U MINISTRU YILDIRIM-
Binali Yıldırım, dopu à e so dichjarazioni, hà cullatu in u trenu è andò à l'uffiziu di u meccanicu. Yıldırım, chì si pusò in u sediu di u cunduttore è hà ricevutu infurmazioni nantu à u trenu da l'autorità, hà dettu "Bona furtuna" è hà cuminciatu à aduprà u trenu.

"Cumu si sente à guidà un trenu?" Yıldırım hà rispostu à a quistione: "Hè assai còmode d'utilizà". Ellu disse à i cunduttori: "Ùn hè micca male per u primu ghjornu, nò? Possu esse u vostru assistente?" Yildirim hà scherzatu chì hà utilizatu u trenu per Konya. U lampu hà righjuntu una vitezza di 250 chilometri mentre utilizava u trenu.

U Ministru Yıldırım, annantu à a scontru di un uccello nantu à u parabrisu di u trenu durante u viaghju, hà dettu: "Questu uccello straneru ùn hè micca unu di i nostri acelli. Spergu chì serà u primu è l'ultimu ", disse.

Yıldırım era accumpagnatu da u Sottosegretariu di u Ministeru di i Trasporti, Habip Soluk, è u Direttore Generale di TCDD, Süleyman Karaman.

Fonte: AA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*