A linea Köseköy - Gebze serà chjusa à u trafficu

Da dumenica 1 di ghjennaghju di u 2012, a linea serà chjusa à u trafficu trà 10.00 è 15.00 in a sezione Köseköy - Gebze, postu chì a ricerca è i studii di terra seranu realizati nantu à a linea.

A COSTRUZIONE DI A LINEA ESKİŞEHİR-İSTANBUL YHT SERA FINITA U 31 DICEMBRE 2013

A custruzzione di a sezione Eskişehir-Istanbul di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, chì hè a più grande linea di Trenu d'Alta Velocità in u nostru paese, cuntinua. Per questu scopu, i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu intensivamente in a sezione di 158 km trà İnönü è Köseköy. Cù a custruzzione di l'area di Köseköy-Gebze, lunga 56 km, un intensu ritmu di travagliu serà inseritu in 214 è 2012 nantu à a sezione di 2013 km trà İnönü è Gebze. A data di fine di tutte e fasi di u prugettu; Hè u 31 di dicembre di u 2013. Da oghje, l'ultimi 24 mesi sò stati inseriti.

Trà İnönü è Alifuatpaşa: i travaglii infrastrutturali cuntinueghjanu

Trà Mekece-Pamukova: a stallazione ferroviaria cuntinueghja

Trà Alifuatpaşa è Sapanca: L'offerta si terrà l'8 di ferraghju, i travaglii cumincianu in marzu è durà 21 mesi.

Trà Köseköy è Gebze: A custruzzione principia u 1 di ghjennaghju. E linee restanu chjuse per 2 anni.

A linea di Trenu d'Alta Velocità di novu custruita si interseca cù a linea ferroviaria esistente in certi lochi; A seccione Köseköy-Gebze, invece, si trova interamente nantu à a linea esistente per via di difficultà di espropriazione. In fatti, ùn hè micca pussibule di mantene u trafficu di treni à u stessu tempu cù u travagliu fattu.

A sezione Köseköy-Gebze, induve a nova linea si interseca cù a linea esistente, deve esse cumpletata simultaneamente cù a tappa Eskişehir-Köseköy è a linea duveria esse cumpletata in 2013.

U prughjettu hè ancu unu di i più grandi prughjetti realizati cù u sustegnu di i fondi di l'Unione Europea.

A linea esistente trà Köseköy è Gebze hè stata custruita in u 1890; Serà ricustruitu 122 anni dopu, è e so cundizioni fisiche è geometriche seranu adattate per a gestione YHT.

In questu cuntestu;

Comu hè cunnisciutu, ùn ci hè micca un passaghju à livellu nantu à e linee di Trenu d'Alta Velocità.

Per fà sta rùbbrica adattata per l'operazione YHT, a linea esistente serà rinnuvata cumplettamente è a linea serà presa in opera; A sezione Köseköy-Gebze serà fatta cumplettamente in linea cù i normi di l'operazione YHT.

Ci sò 9 opere d'arti, cumprese 10 tunnel, 122 ponti è 141 culverts, nantu à a linea. Queste strutture seranu mudificate è standardizzate quandu hè necessariu, 28 novi culverts è 1 sottopassu seranu custruiti.

In u scopu di a custruzzione, circa 1 milione 800 mila metri cubi di scavi è 720 mila metri cubi di riempimentu seranu realizati.

A strada esistente hè doppia pista, ma postu chì e linee sò nantu à a listessa piattaforma, ùn hè micca adattatu per una di e linee per esse aperta è u travagliu per esse realizatu nantu à l'altru, in quantu à u tempu di custruzzione di u prughjettu è i costi.

Da dumenica 1 di ghjennaghju di u 2012, a linea serà chjusa à u trafficu trà 10.00 è 15.00 in a sezione Köseköy - Gebze, postu chì a ricerca è i studii di terra seranu realizati nantu à a linea è i treni ùn saranu micca operati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*