Asaş, chì produce vagoni per i treni d'alta velocità, hà l'ochji nantu à u Mediu Oriente è l'Europa.

Mehmet Fatih Yalçınkaya, Vicepresidente di Asaş Holding, chì opera in parechji settori, da i contatori intelligenti à i vagoni di treni d'alta velocità, da l'automobile à u turismu, hà dettu: "I nostri investimenti in a centrale eolica cumincianu prestu. Semu ancu assertivi in ​​l'affari di l'acqua potabile. In più di Turchia, pruduciemu vagoni di treni d'alta velocità per u Mediu Oriente, i Balcani è l'Europa ".

Mehmet Fatih Yalçınkaya, 42 anni, Vicepresidente di ASAŞ Holding. U campu d'attività più cunnisciutu di Asaş Holding hè i filtri di l'automobile. A cumpagnia, chì hè u più grande pruduttore di Turchia in questu campu, attira l'attenzione cù i so investimenti in diversi campi recentemente. Asaş, chì hà intrapresu a produzzione di 675 milioni di dollari di treni d'alta velocità cù Hyundai, hà intrutu in u settore di l'acqua cù a marca Gürpınar. A holding, chì hà ancu Bodrum Güllük Port Management trà i so affiliati, hà ancu investimenti in a cumpagnia di sicurezza, impianti sportivi è settore energeticu.

Natu cum'è l'ultimu figliolu di una famiglia di 6 figlioli, Yalçınkaya da Diyarbakır hà graduatu in Ingegneria Meccanica di l'Università Tecnica di Karadeniz. Yalçınkaya, chì hè ghjuntu à Istanbul dopu à diventà un ingegnere in a fabbrica di Asaş in İskenderun, hà parlatu di i sviluppi di Asaş.

  • Asaş hè una di e cumpagnie chì i pruduttori di l'automobile in Turchia cunnoscenu megliu. Produci filtri per diverse marche. Cumu hè stata stabilita a cumpagnia?

U nostru passatu hè in l'industria di l'automobile. A nostra cumpagnia hè stata stabilita in u 4 in Iskenderun cù 1969 partenarii. Unu di i primi in u so campu. Saffet Çerçi hà compru a maiò parte di l'azzioni in u 1988. U so cumpagnu hè Ahmet Göçmen. Ahmet Bey hè mortu 3 anni fà. Saffet Bey hè u presidente. In l'anni 1980, l'affari principia cù pezzi di ricambio. Dopu à u 1996, i diversi settori sò entrati. Dopu à u 1998, ASAŞ Filter diventa una marca ben cunnisciuta in Turchia è in u mondu.

15 milioni di filtri annu

  • In quanti paesi esportate? Quantu hè grande a vostra taglia in Turchia?

Esportemu in 55 paesi. Semu u più grande in u nostru campu in Turchia. Producemu circa 15 milioni di filtri annu. Parlemu di un valore di 60 milioni di dollari in termini di fatturatu. Cuntinuemu à cresce. Avemu dui posti in Iskenderun è unu in Arifiye.

  • Quante persone impiegate?

Avemu vicinu à 1.500 impiegati. Avemu 800 persunale in u dipartimentu di filtru. Avemu u scopu di esse un ghjucadore forte. Ci sò assai cuncurrenti in u mondu. Avemu rivali tedeschi. Anu ancu pruduciutu prudutti patentati in Turchia per un tempu, ma ùn sò micca dispunibili per u mumentu.

  • I tedeschi vulianu cumprà Asaş Filter, nò?

Iè, avemu assittatu à a tavula cù assai grande cumpagnie tedesche cum'è Mahle, ma ùn pudemu micca accordu nantu à u prezzu è avemu cessatu di vende.

  • È avete intrutu in novi settori... Settore di l'acqua, impianti sportivi...

Cum'è u tardu Sabancı hà dettu, l'ova deve esse mette in cesti diffirenti. Allora avemu fattu. Semu sempre nantu à u principiu di dirighjenu i soldi à l'investimentu è l'impieghi. Da u tempu à u tempu, l'automobile toccu u fondu in Turchia. A crisa hà affettatu assai l'industria. 4 anni fà, e nostre esportazioni di filtri sò cascate à zero. Eranu ghjorni assai difficiuli. Sporiums ci sustenevanu in quelli ghjorni. I complexi sportivi di u nostru gruppu sò ancu assai forti.

U sport hè necessariu

  • Quandu avete fattu questi investimenti?

Bostancı Sporium hè u nostru da u 1992. In u 2007, un novu locu hè statu stabilitu in Akatlar. Apriremu ancu un novu Sporium in Ataşehir. Avemu quasi 10 mila membri in Sporiums. Avemu u scopu di registrà 8 mila membri in a nostra facilità in Ataşehir. Tuttu u mondu si esercita avà. U sport era un hobby, avà hè una necessità.

  • L'installazioni sportive sò aumentate rapidamente in l'ultimi anni. Cumu avete decisu di entre in stu campu? Hè un campu assai diversu.

Cum'è una squadra, simu nantu à u sport. Saffet Çerçi, u nostru presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà fattu u primu investimentu. A sensibilizazione annantu à questu tema hè ancu aumentata in Turchia. Avemu sperimentatu assai. Avemu altri investimenti micca solu in u campu di u sport. Semu u cumpagnu di Güllük Port.

Semu assertivi in ​​u settore di l'acqua

  • Avete ancu intrutu in u settore di l'acqua. Chì ghjè u vostru scopu in questa industria?

Avemu compru a marca Gürpınar. Avemu dinò un picculu cumpagnu quì. Semu ancu assertivi in ​​u settore di l'acqua. Avemu rinnuvatu tutte e macchine è l'equipaggiu. A nostra risorsa hè assai forte. Avemu i diritti di nomi. Gürpınar venerà à un puntu impurtante. U nostru scopu hè di catturà l'ascesa di Erikli. Attualmente furnimu acqua à alcune marche.

  • À quali marche?

Per esempiu, Kipa ... Avemu righjuntu un voluminu di 60 milioni di lire in u settore di l'acqua. Ùn avemu micca usatu una parte assai grande di a nostra risorsa. Semu implicati in ogni pruduzzione da i buttigli di animali à i dami. Averemu ancu prudutti dispunibuli.

  • Oghje, si parla assai di buttigli dispunibuli invece di damiera… Aumenteranu i buttigli dispunibuli ?

Entremu in a pruduzzione di dami non-returnable. Questa pruduzzione chjamemu buttigli dispunibuli.

  • Cumu hè diversu da una buttiglia per animali domestici? Si discute se i buttigli di plastica è i dami sò sani.

Sò tutti fatti di u listessu materiale. Avemu fattu assai ricerche prima di entre in stu settore. Tutti sò fatti di i stessi materiali. Fate 19 litri, a damiera chì sapete pò esse usata per un bellu pezzu, faremu ancu dispunibuli. Quandu si tratta di salute, s'è vo fate qualcosa bè, ùn teme micca. Hè bè s'ellu ùn hè micca abusatu. S'ellu hè adupratu bè, inspeccionatu è lavatu bè, ùn ci hè micca prublema.

  • I buttigli dispunibuli è u vetru sò dami più sani...

U vetru è i dispusitivi sò più sani, sì. U costu di vetru hè assai altu. Una pupulazione assai grande hè un cunsumadore di acqua di robba in Turchia. U settore di l'acqua cresce da 10 per centu ogni annu in Turchia. Serà più grande. Ci sò 326 cumpagnie d'acqua. Prima di tuttu, avemu intrutu in una seria ristrutturazione in a Regione di Marmara.

RES serà u nostru investimentu

  • Avete intrutu in u settore energeticu? Sentemu più di u vostru nome in questu campu in u futuru?

Un prublema assai impurtante hè l'energia. A nostra intenzione hè di pruduce l'energia, prima di tuttu, per utilizà l'energia chì pruduciamu in e nostre fabbriche. Avemu visitatu qualchi HEPP. Attualmente ùn avemu micca investimenti HEPP. Ma simu à circà. Averemu un investimentu in centrali eoliche (RES) in Çatalca. Investiremu nantu à un terrenu di 200 decare in Çatalca. Avemu ancu ottenutu a licenza per cumprà è cumprà l'electricità. Averemu ancu investimenti stranieri in a compra di energia. In u 2012, avemu destinatu una dimensione di 100 milioni di dollari.

Album turcu publicatu

  • Avete publicatu un album. Cum'è se a musica hè andata oltre un hobby...

Amu a musica. Aghju pigliatu lezioni di cantu. Dapoi a zitiddina, mi sò chjamatu "a to voce hè bella". A ghjente intornu à mè m'hà entusiasmu è aghju fattu un album. Ùn hè micca vindutu male. Ma ùn aghju micca intenzione di vende, per esse ricunnisciutu. Avemu dettu hobby, aghju vindutu CD. Ùn aghju micca aspettative da ellu, ma mi piace cum'è un hobby.

Producemu carri inseme cù Hyundai in Adapazarı

  • Quandu avete dettu, mettemu l'ova in diverse ceste, avete veramente vultatu in diverse zone. Avete ancu una cumpagnia di sicurità? Chì servizii furnisce esattamente in questu campu?

Avemu u più grande travagliu in questu campu in Turkmenistan. Avemu ancu furnisce servizii in Turchia. A nostra listessa sucietà produce i metri intelligenti. A funzione più impurtante di sti contatori hè: Sapete, stu campu hè persunalizatu. Ci era novi cumpagnie di distribuzione. Avemu pusatu à a tavula cù diverse cumpagnie. I prublemi cum'è a prevenzione di e fughe seranu assuciati da a nostra cumpagnia. Producemu i nostri metri cù e tecnulugii chì compru da Israele è Russia.

  • U più impressiunanti di i vostri investimenti sò i prughjetti di treni d'alta velocità. Cumu avete cuminciatu à pruduce carri per i treni d'alta velocità ?

Semu partenarii cù i Sudcoreani. Avemu una fabbrica in Adapazarı. Producemu carri per i treni d'alta velocità. L'offerta hè stata aperta, avemu intrutu in un cunsorziu. Avemu stabilitu a fabbrica inseme cù Hyundai. A nostra fabbrica hà apertu in u 2006. TCDD hè ancu u nostru cumpagnu. I carri sò purtati quì da a Corea di u Sudu, e parti sò assemblate è furnite quì.

Sò interessatu à i sporti di u Far East.

  • Fate sport in Far East ? Lotta, sport d'assaltu ?

Facciu Krav Maga è Wing Chuu.

  • Chì sò questi ?

Krav Maga hè una tecnica di cummattimentu generalmente insegnata à l'agenti MOSSAD. Hà un solu maestru, aghju pigliatu lezioni da ellu in Turchia. Wing Chuu hè un sportu chì usa u putere di l'attaccante. Avanzau prestu in questi sporti. Se sò in Istanbul, facciu 4-5 ore à settimana.

  • Cumu hè ghjuntu in Asaş?

Quandu aghju finitu l'università, aghju unitu à u gruppu cum'è ingegnere meccanicu. Semu parenti cù Saffet Çerçi, sò u so nipote. Saffet Bey era implicatu in u cummerciu è in a pulitica in quellu tempu. Dopu à l'università, aghju travagliatu cum'è ingegnere meccanicu in una fabbrica di filtri. Dopu à 5 anni di ingegneria, sò ghjuntu à Istanbul in 1998 è hà pigliatu l'affari.

Avemu custruitu 96 vagoni per u Metro d'Istanbul

  • Quanti vagoni avete custruitu finu à avà ?

Avemu custruitu 96 vagoni per a linea di metro in Istanbul. Avemu ancu vintu una nova offerta. Avemu ricevutu l'offerta per 440 setti.

  • Quanti vagoni significa 440 setti ?

Ci sò 8 vagoni in ogni set. I prughjetti di treni d'alta velocità sò fatti rapidamente. A fabricazione di vagoni hè un mercatu di niche. Finu à u 2016, avemu assai travagliu in questu campu. Intantu, vulemu pruduce carri micca solu per TCDD, ma ancu per u Mediu Oriente, i Balcani è l'Europa. Attualmente impurtamu materiali soprattuttu da l'esteru, ma avemu ancu principiatu a produzzione gradualmente. Avemu stabilitu una cumpagnia cumuna cù i taliani. Producemu porte. Avemu cuminciatu à fà e porte retractable in i vagoni di u metro. Avemu u scopu di pruduce altri prudutti oltri a porta. Facemu ancu travaglii di mantenimentu è riparazione in a nostra cumpagnia Mavi Ray. Puderaghju dì chì avemu passatu da a filtrazione à a ferrovia.

U ghjurnale Vatan – Elif Ergu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*