1,6 miliardi di risorsa di lire per e parte restante di i metro di Istanbul è Ankara

I soldi sò stati truvati per i prughjetti di u metro, chì sò stati cuminciati à finisce u calvariu di u trafficu di i metropolitani, ma sò stati interrotti. 1,6 miliardi di lire sò stati attribuiti per a fine di e linee di metro in Ankara è Istanbul. I metro in Ankara sò previsti per trasportà i passageri in 2 anni.
I prughjetti di u metro chì ùn puderanu micca esse cumpletu sò stati trasferiti à u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni perchè e municipalità ùn anu pussutu truvà fondi. Cihan hà amparatu chì 1,6 miliardi di lire sò stati attribuiti per i prughjetti di metro infiniti in Istanbul è Ankaka dopu u trasferimentu. Questa risorsa serà aduprata per 3 prughjetti di metro infiniti in Ankara è un unicu prughjettu in Istanbul.
U trasferimentu di i prughjetti di u metro di Ankara hè statu fattu in maghju di l'annu passatu. Da avà, 828 miliardi 3 milioni di lire saranu spesi per u cumpletu di e infrastrutture di custruzzione, elettroniche è signalazioni per e linee 3, per i quali a municipalità metropolitana di Ankara hà spesu finu à 40 milioni di lire. Hè u scopu chì queste trè linee seranu cumpletate in diversi ghjorni di travagliu secondu e so offerte. A lunghezza tutale di i metro di Tandoğan - Keçiören, Kızılay - Çayyolu è Batıkent - Sincan, chì si prevede di cumincià à trasportà passageri in 2 anni, righjunghji 44 chilometri.

Fonte: CIHAN

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*