Opportunità "ferrovia" di 20 miliardi di dollari per l'industriali domestici (News Speciali)

In l'industria turca, l'attenzione hè stata rivolta à a ferrovia. Turchia avarà bisognu di 2023 metro è tramvii da u 5. U costu monetariu di questu hè trà 500-18 billion dollars. Dunque, a torta hè enormosa per l'industriale domesticu.

U Ministeru di i Trasporti hà apertu una licitazione chì si terrà u 324 di ferraghju per cumprà 14 set di veiculi di metro per u Metro d'Ankara. In a specificazione di l'offerta, a cundizione di "14 per centu di cuntribuzione di l'industria domestica" hè stata stipulata per 75 setti di veiculi da esse consegnati in 30 mesi. Per i restanti 249 veiculi, "51 per centu di cuntribuzione domestica" hè statu dumandatu. Stu passu di u Ministeru, chì hà da creà una nova mossa industriale in Turchia in i veiculi di u sistema di metro è di ferrovia, hà creatu una grande eccitazione.
Hè stimatu chì finu à u 2023, a Turchia avarà bisognu di circa 5 setti di metro è tram, è questu creà un potenziale finanziariu di circa 500-18 miliardi di dollari. Per quessa, l'industria turca hè affruntata cù una grande opportunità per piglià una parte di sta big pie.

DUVIA DIVENTÀ UN "CASU NAZIUNALE"

A Camera di Cummerciu di Istanbul hà urganizatu un seminariu intitulatu "U Futuru di i Sistemi Ferroviari in Turchia". Parlendu à l'apertura di u seminariu, u vicepresidentu İTO, Şekib Avdagiç, hà dettu chì dopu à i travaglii di a ferrovia d'alta velocità in l'ultimi periodi di l'Imperu Ottumanu è i primi anni di a Republica di Turchia, l'attenzione necessaria ùn hè micca stata dimustrata à e ferrovie. è hè stata messu nantu à u back burner. Dichjarà chì u prublema deve esse trasfurmatu in una "causa naziunale", Avdagiç hà dettu chì u trasportu di u sistema ferroviariu s'hè sviluppatu, in particulare cù l'opere di metro-tramway in e grande cità. Avdagic hà dettu: "Una grande opportunità hè nata davanti à noi. A maiò parte di i subindustriali in u nostru paese anu a capacità è a capacità di pruduce è furnisce materiali per u tram, locomotiva o vagone per esse pruduciutu in u nostru paese. Siccomu sti pruduzzione cuntenenu potenziale d'esportazione, furniscenu ancu opportunità per altri mercati. Hè stimatu chì finu à u 2023, a Turchia hà bisognu di circa 5 setti di metro è tram, è questu creà un potenziale finanziariu di circa 500-18 miliardi di dollari. Quandu aghjunghjemu i prughjetti di locomotive, vagoni, a so rinnuvamentu, è a custruzzione di novi cù a produzzione completamente domestica, sta figura potenziale s'arrizza à livelli assai più altu. In questu sensu, hè chjaru chì tipu di opportunità aspetta i subindustriali.
Hasan Büyükdede, Membru di l'Assemblea di a Càmera di l'Industria d'Istanbul, hà presidutu a sessione di u seminariu, in a quale u Vice-Segretariu Generale di l'ITO Selçuk Tayfun Ok hà ancu participatu. Büyükdede hà nutatu chì cù l'aumentu di a pupulazione in e cità, a necessità di u trasportu ferroviariu hà ancu aumentatu.

14 MILIARDI TL RISPARMI ANNUALI

TCDD 1st Manager Regionale Hasan Gedikli hà dettu chì cù a fine di l'investimenti finu à u 2023, 45 miliardi di passageri per chilometru ponu esse trasportati annu. Gedikli hà dichjaratu chì questu modu, 1.7 miliardi TL ponu esse salvati annu in costi esterni, soprattuttu quandu paragunatu à u trasportu d'autobus. Gedikli hà dettu ancu chì 84 miliardi di tunnellate più di carica pò esse trasportatu annu, risparmiendu cusì 12.2 miliardi TL annu in costi esterni cumparatu cù i camioni.
Gedikli hà enfatizatu chì quandu u livellu miratu in a ferrovia hè righjuntu, l'ecunumia naziunale risparmià 14 miliardi TL annu. In riferimentu à u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, Hasan Gedikli hà dettu: "U prugramma di u guvernu hà per scopu di aumentà a reta ferroviaria tutale à 2023 chilometri custruendu circa 10 mila chilometri di YHT è 4 mila chilometri di linee cunvinziunali finu à u 25".

CONTRIBUIRÀ À L'IMPIEGO

Istanbul Transportation Inc. U direttore generale Ömer Yıldız, invece, hà enfatizatu chì l'usu di l'industria domestica in a produzzione farà ancu una cuntribuzione significativa à l'impieghi. Yıldız hà dichjaratu chì questu modu, l'economia di u paese serà ancu supportata, serà benefica per chjude u deficit di u cuntu currente, è sustenerà l'industria domestica in l'apertura à u mondu. Yıldız hà nutatu chì cù a localizazione, u flussu di risorse più di 14 milioni d'euros serà ancu impeditu.
Ricordendu chì u sistema ferroviariu in Istanbul hè luntanu da paragunà à Londra, Parigi, Tokyo è New York, u Manager di Sistemi Ferroviari di İBB, Yalçın Eyigün, hà dichjaratu chì i travaglii ùn puderanu micca esse realizati cunfortu per via di i monumenti storichi di Istanbul. Eyigün hà dichjaratu chì cù a fine di Marmaray, a reta di trasportu ferroviariu in Istanbul serà assai sviluppata versu u 2020 è hà dettu: "I costi di produzzione sò aumentati in Europa. In questu rispettu, i pruduttori turchi anu un vantaghju. Se pudemu creà una marca domestica, pudemu esportà prudutti in Europa ", disse.
OSTİM Foundation Board Member Assoc. Dr. Sedat Çelikdoğan hà dettu ancu: "In a maiò parte di i paesi sviluppati, i pruduttori domestici sò definitivamente preferiti per tali compra. Una lege deve esse promulgata in questu sensu ancu in Turchia ", disse.


Un ventu pusitivu hè statu pigliatu in a produzzione

Ahmet Gök, Sicritariu Generale di l'Associazione di Sistemi di Trasportu Ferroviariu (RAYDER), hà dettu: "Questa hè una passione. Semu una nazione chì hà pruduttu a nostra propria vittura è trenu. Avà duvemu sente a listessa eccitazione cum'è quelli chì li pruducianu ". Indicà u sistema ferroviariu in Parigi, New York, Londra è Tokyo per esempiu, Gök hà nutatu chì Istanbul hà ancu bisognu di un sistema ferroviariu avanzatu. Ricordendu chì ci sò 400 veiculi di metro in Istanbul, Gök hà dichjaratu chì stu numeru aumenterà à 15 mila in Istanbul è 4 mila in Turchia in 15 anni. Enfatizendu chì sti veiculi duveranu esse pruduciuti da l'industriali lucali, Gök hà dettu: "L'offerta di acquisti di metro in Ankara era un principiu. Quì, hè statu dimustratu chì l'industriale domesticu hè fiduciale. Cusì, i pruduttori domestici devenu esse incuraghjiti è Turchia deve esse promossa à a pusizione di esportatore in questu campu cù u tempu.
Nutendu chì ci hè un ventu pusitivu chì soffia in Turchia in quantu à a produzzione domestica oghje, Gök hà dettu: "Semu soprattuttu sustenitori di a prumessa di u Primu Ministru di aerei domestici, navi spaziali domestiche, automobili domestiche". Nutendu chì ci deve esse un standard trà i veiculi in a pruduzzione di tram è metro, Gök hà enfatizatu chì e produzzione deve appartene interamente à Turchia, cumpresu u prugettu.


Hè u tempu chì i nostri industriali si manifestanu

Cunsigliu di u Ministru di i Trasporti, Prof. Dr. Metin Yerebakan hà enfatizatu chì u modu di trasportu più còmode, più sicuru, più veloce è più economicu in u trasportu urbanu hè u sistema ferroviariu.
Ricordendu chì e tecnulugia di u sistema ferroviariu in i paesi sviluppati sò sopra à l'automobile, u Prof. Dr. Yerebakan hà dettu: "Ci sò fabbriche di locomotive in Turchia chì anu 100 anni. Semu un paese chì produce locomotive dapoi u 1960. Eskişehir, Adapazarı, Sivas sò esempi di questu. Locomotive sò esportati in certi paesi in u Mediu Oriente, è i vagoni sò esportati da Adapazarı à Bulgaria. I carri di merci sò pruduciuti in a fabbrica in Sivas. Quessi sò lochi affilati cù TCDD ", disse.
Nutendu chì ùn ci hè micca prublema di pruduzzione in i sistemi ferroviari in Turchia, Yerebakan hà dumandatu à u guvernu di fà una preferenza per l'industria domestica in compra. Citendu l'offerta di metro d'Ankara cum'è un esempiu, Yerebakan hà dettu: "Era a prima volta è era una grande rivoluzione. U statu dice à i nostri industriali "per piacè fate"".
Per d 'altra banda, ricurdendu chì ùn ci hè micca una autorità di trasportu di a cità in Turchia, Yerebakan hà dettu chì ùn ci hè nisuna istituzione chì emette un certificatu di cunfurmità à u veiculu pruduttu, è chì cù una tale istituzione, i veiculi pruduciuti in Turchia seranu utilizati. in altri paesi senza prublemi. Yerebakan hà dichjaratu chì questu modu, l'industriali turchi ponu facilmente esportà.
Yerebakan hà dettu: "A nostra capacità è talentu sò dispunibuli per a produzzione domestica. U tempu hè ghjustu. I pruduttori domestici facenu una prova di 51 per centu. Avemu una grande torta davanti à noi ", disse.


Questi costi sò inclusi in a prima compra

  • Hè 50 per centu equipaggiu, 50 per centu cuncepimentu è integrazione.
  • U costu tutale di u travagliu hè 50 per centu.
  • Disegnu di sistema è integrazione.
  • Test, validazione è garanzia.
  • Pezza di ricambio.
  • cura

Perchè sustene a produzzione domestica?

  • Per cuntribuisce à u sviluppu di l'ecunumia turca.
  • Cuntribuisce direttamente à u travagliu.
  • chjude u deficit di u contu currente.
  • Per trasfiriri sapè fà in Turchia.
  • Per apre l'industria domestica à u mercatu mundiale.
  • Per incuragisce a subindustria di u sistema ferroviariu.
  • Riducendu i costi di l'equipaggiu è di i pezzi di ricambio.
  • Accurtamentu di i tempi di cunduzzione.
  • Per furnisce un sustegnu direttu à i prughjetti domestici di tram, metro è treni d'alta velocità.

A maiò parte di i carri in New York

  • Parigi : 3.450
  • Londra: 4.900
  • New York: 6.400
  • Istanbul: 280 (oghje)
  • Istanbul: 3.204 (target 2023)

"Chì si custruisca una ferrovia in u mo paese per ch'ella pò passà nantu à a mo spalle s'ellu vole, sò cuntentu"

L'ostaculu di u Palazzu Topkapi davanti à a ferrovia chì ghjunghje à Istanbul hè stata superata quandu u Sultan Abdulaziz hà permessu à a ferrovia di passà per u giardinu di u palazzu. Sultan hà dimustratu l'impurtanza ch'ellu hà attaccatu à a ferrovia dicendu: "Aghju d'accordu, ancu s'ellu puderia esse custruitu una ferrovia in u mo paese, passassi sopra u mo spinu s'ellu vulia", è revelò una visione storica.

Fonte : CAMERA DI COMMERCE ISTANBUL

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*