U 2012 serà l'annu di u Tramway per İzmir

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, chì hà scontru cù u so staffu in l'annu novu, hà dettu: Ùn avemu micca u lussu di scaccià a tovaglia è di rende. "Travaremu più duru", disse.

Dichjarà chì anu realizatu aperture di milioni di lire o rivoluzioni in l'ultimi 17 mesi di u 2012 cù l'avvenimenti chì anu cuminciatu u 2011 di settembre di u 3, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Avemu travagliatu, pruduciamu grazie à voi. "Credu chì ùn duvemu micca avè paura perchè sapemu chì facemu a cosa bona", disse.

In u so discorsu, u sindaco Kocaoğlu hà annunziatu chì l'investimenti in metro seranu messi in serviziu è a strada Hatay serà aperta à u trafficu. Dichjarà chì l'impianto di essiccazione - digestione di fanghi chì deve esse stabilitu da İZSU, Özdere-Gümüldür, Ürkmez-Doganbey stabilimenti di trattamentu biologicu di l'acqua residuale seranu custruiti in 2012, u sindaco Aziz Kocoğlu hà dichjaratu chì i fundamenti di u trattamentu Yenifoça seranu posti in u 2012 è l'acqua di pioggia. I travaglii di separazione di l'acqua di fognatura continuanu l'annu prossimu. Dichjarà chì anu riduciutu e perdite d'acqua à 35 per centu in Izmir, u sindaco Kocaoğlu hà dichjaratu chì i sforzi cuntinueghjanu à riduce ulteriormente stu livellu.

Dichjarà chì passanu à un sistema cumplettamente automaticu in u trafficu è chì traslaranu İZBAN da Cumaovası à Torbalı inseme cù TCDD, u sindaco Kocaoğlu hà dichjaratu chì e navi di pulizia di u Golfu ghjunghjeranu in pocu tempu. Informendu chì u Golfu serà riprogettatu cù e so coste, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Funderemu u Golfu in un centru di spettaculu. Continueremu l'offerta di battelli per accelerà u trasportu di u Golfu. Inoltre, per facilità u trasportu, offriremu per u tram Konak. Karşıyaka Travaremu per i permessi necessarii per u tram. Faremu una offerta per a nostra sezione di Uçanyol u più prestu pussibule. Dopu à e prucedure di l'attu di titulu, faremu un'offerta fiera. Trasformeremu l'antica fiera in un centru di cungressu è di mostra. Risolvemu u prublema di i rifiuti solidi appena truvamu un locu. "I prughjetti nantu à questu sughjettu sò pronti, simu sempre à circà un locu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*