U terzu aeroportu serà custruitu nantu à a strada di u 3u Ponte, micca Silivri.

"Sapete induve u terzu aeroportu serà custruitu in Istanbul?" Aghju dumandatu. Senza eccezzioni, tutti dicenu "Silivri". Sapia cusì ancu. Tuttavia, aghju intesu chì un altru locu hè ghjuntu à u primu pianu per u terzu aeroportu. In fattu, u primu ministru Recep Tayyip Erdoğan hà signalatu questu in a cerimonia induve hà fattu a prima fonte per Marmaray, ma hà scappatu l'attenzione. U terzu aeroportu serà prubabilmente custruitu in un puntu induve i minieri di carbone sò situati à l'ouest di e Foreste di Belgrad, in u norduvestu di a Regione Kemerburgaz Göktürk.

Avemu da principià parechji prughjetti cum'è Marmaray, Canal Istanbul, dui novi prughjetti di cità nantu à i lati europeu è anatolianu, un prughjettu di l'aeroportu cù una capacità di 100 mila nantu à a costa di u Mar Neru in primu locu, è u nostru prughjettu Taksim durante u periodu di maestru. , è li finiremu prestu. Cumpiteremu prestu i prughjetti in corso è novi prughjetti in e nostre 81 pruvince è i mette à u serviziu di a nostra nazione. Mi pare utile di sottolineare questu quì. Turchia ùn hè micca, ùn pò micca è ùn vulerà micca ancu un passu in l'ecunumia, l'investimenti, i prughjetti è a demucrazia ". Queste parolle appartenenu à u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan. Erdoğan hà fattu stu discorsu u 14 di ghjennaghju di u 2012 per fà a prima fonte di Marmaray, Kadıköy L'hà fattu in a ceremonia chì hà assistitu à a stazione di a Fontana di Separazione. Aghju guardatu a nutizia u ghjornu dopu, u dettagliu di u "progettu di l'aeroportu nantu à a costa di u Mar Neru" ùn hà micca attiratu l'attenzione di nimu.

Aghju dumandatu è dumandatu. Aghju trovu infurmazione assai interessante. U terzu aeroportu previstu per Istanbul pare esse custruitu in una zona à punente di e Foreste di Belgrad, micca Silivri cum'è tutti predicanu. In i preparativi preliminari, pare chì l'opinione chì sta zona serà più adattata hè ghjunta à u primu.

Prughjetti chì si cumplementanu

À u mumentu, ùn hè micca pussibule per mè di determinà u locu cunzidiratu per l'aeroportu cum'è un puntu è sparatu. Tuttavia, sicondu l'infurmazioni ch'e aghju ghjuntu, hè u terzu aeroportu chì deve esse custruitu in un locu trà i punti di Tayakadin, İhsaniye, Ağaçlı è Akpınar, in a zona induve si trovanu e vechje mine di carbone.

Sicondu l'infurmazioni chì aghju ottenutu da e persone vicinu à u sughjettu, u prughjettu Kanal Istanbul, u terzu prughjettu di l'Aeroportu, è l'autostrada di u Marmara di u Nordu è u prughjettu di u terzu ponte si cumplementanu.

Una parte di l'excavazione chì serà scavata durante i travaglii di scavi per Kanal Istanbul serà aduprata per riempie i stagni creati da e mine di carbone. Cusì, una zona assai grande serà creata in quella regione. Un terzu aeroportu serà custruitu in unu di i punti pieni.

Tuttu u mondu suppone chì u terzu aeroportu chì Istanbul hà bisognu serà custruitu vicinu à Silivri. I speculatori di a terra anu inflatatu ancu u prezzu di a terra in a regione basatu annantu à questa informazione. In ogni casu, à u puntu chì avemu ghjuntu, un altru locu pò piglià u locu di Silivri nantu à a costa di u Mari Neru, à punente di e Foreste di Belgrad, è à u norduvestu di u distrittu di Kemerburgaz Göktürk. (A propositu, certi pirsuni sani pò pensà chì aghju campatu in Göktürk è per quessa speculate, per dì cusì, per aumentà u valore di a casa ch'e aghju campatu. Lasciami sparte qualchì infurmazione. Sò un inquilino in Göktürk. A casa ch'e aghju. campà ind'ùn mi appartene. Ùn ci hè micca una sola pruprietà immubiliare chì appartene à mè o un parente in a regione. .)

Sembra più logicu chè Silivri

Perchè Silivri puderia esse abbandunatu ? Mentre ci hè l'Atatürk Airport, hè dichjaratu chì un secondu aeroportu nantu à quella linea ùn serà micca assai utile. L'aeroportu di Sabiha Gokcen, Kadıköy Appella à quelli chì campanu in una zona finu à u distrittu di Gebze, Izmit è ancu Bursa. Tuttavia, si pensa chì un aeroportu da esse custruitu in Silivri ùn serà micca una alternativa per esse preferita quandu ci hè l'Atatürk Airport. Inoltre, i sperti di l'aviazione indicanu chì in un aeroportu chì deve esse custruitu in a regione di Silivri, u corridore aereu chì l'aeronaudu utilizarà per l'atterrissimu è u decollo serà u stessu cum'è u corridore aereu chì serà utilizatu da l'aviò chì sbarcarà è toglie da Atatürk, cusì ùn ci sarà micca benefiziu à a densità. Per d 'altra banda, ci sò quelli chì pensanu chì l'aeroportu per esse custruitu nantu à a costa di u Mari Neru ùn pò micca avè un corridore aereu indipendente da Atatürk.

Un'altra quistione fundamentale hè: un terzu aeroportu hè veramente necessariu per Istanbul?

Iè, l'aeroportu Ataturk ùn pò micca risponde à i bisogni. Tuttavia, alcune fonti indicanu chì se l'area militare di 800 decare ghjustu accantu à l'aeroportu di Atatürk hè aghjuntu à l'area esistente è a quarta pista hè custruita, ùn ci sarà micca sovraffollamentu per almenu altri 10 anni. Atatürk Airport, iè, hè assai luntanu da a cità, ma cuntinueghja à esse a prima scelta di tutti cù e so opportunità di trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*