4 Nutizie di treni d'alta velocità per a nostra cità

U Primu Ministru Erdogan hà datu a bona nova di i treni d'alta velocità à quattru di e nostre cità in u so Indirizzu à a Nazione.

Rimarchendu chì un risparmiu significativu hè statu ottenutu grazia à i Treni d'Alta Velocità in u so Indirizzu à a Nazione, Erdoğan hà dettu chì per un citatinu chì viaghja in un trenu d'alta velocità trà Ankara è Konya, u costu energeticu di questi treni hè di 1 TL, è un L'autobus nantu à a stessa strada costa 7,5 TL per persona.

Spieghendu chì anu fattu l'offerta per a sezione Ankara-Afyon di a ferrovia d'alta velocità Ankara-İzmir, prestu cumincianu a custruzzione di sta linea, u Primu Ministru hà dettu: "Vogliu dà a bona nutizia attraversu i schermi. I mo citadini di Konya, u mo fratellu, i mo citadini di Eskişehir, u mo fratellu beneficianu di stu serviziu di treni à alta velocità è di sta opportunità di trasportu còmode oghje, in u stessu modu, in 10 anni, i mo citadini di Kars, i mo citadini di Antalya, i mo citadini di Diyarbakır, è i mo concittadini di Edirne beneficeranu ancu di sta benedizzione.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*