Ultimu Statu di a Fabbrica di Riparazione di Carru in Malatya

U guvernatore di Malatya Assoc. Dr. Ulvi Saran hà dichjaratu ch'elli aspettanu boni risultati da u cuntattu cù i Cinesi in quantu à a Fabbrica di Riparazioni di Carru.

Saran hà nutatu chì a cumpagnia chinesa hà fattu l'investigazioni necessarie è chì stanu aspittendu l'offerta da a cumpagnia, è hà dettu: "Avemu stabilitu un cuntattu seriu cù i Cinesi. Sapemu chì sò generalmente ligati. A cumpagnia chì avemu invitatu à Malatya hè a più grande è a più grande cumpagnia di produzzione di vagoni in u mondu. Sò ghjunti à Malatya è anu fattu l'investigazioni necessarie. Aspittemu avà e vostre offerte. Cum'è un investimentu cumunu, l'impresa includerà i nostri imprenditori Malatya è in parte a parte di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale.

Travagliemu per purtà lu in l'ecunumia. Aspittemu chì i nostri cuntatti daranu boni risultati ", disse.

Dichjarà chì travaglianu per assicurà chì a Fabbrica di Riparazione di Carru hè aduprata in cunfurmità cù u so scopu fundatore, u guvernatore Saran hà dettu: "Tuttu hè questione di furtuna. Semu di l'opinione chì questu locu ùn deve esse micca inattivu, deve esse evaluatu è cuntribuisce à a nostra ecunumia. Di sicuru, u settore privatu in Turchia ùn hà micca sperienza in a produzzione di vagoni. Finu a ora, a produzzione è a riparazione di vagoni hè stata realizata da cumpagnie in l'urganisazione publica, interamente cù capitale publicu. Per a prima volta, i sforzi sò fatti per assicurà chì u settore privatu hà una parolla in a produzzione di vagoni. Avemu travagliatu per assicurà chì una zona chjusa cusì grande hè aduprata in cunfurmità cù u so scopu fundatore. Speremu chì questu duverà un bonu risultatu ", disse.

Surghjente:

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*