U prughjettu di a ferrovia Adapazarı-Bartın hà da sviluppà u Mari Neru Occidentale

Sottu a coordinazione di l'Uffiziu di u Guvernatore di Karabük, a Càmera di Cummerciu è Industria di Karabük è u Giurnale Dünya, u "Prughjetti è l'Incontru di a Mente Comuna" nantu à l'agenda di Zonguldak, Bartın, Karabük hè stata tenuta à l'Hotel Zalifre in u distrittu di Safranbolu di Karabük.

Sottu a coordinazione di l'Uffiziu di u Guvernatore di Karabük, a Càmera di Cummerciu è Industria di Karabük è u Giurnale Dünya, u "Prughjetti è l'Incontru di a Mente Comuna" nantu à l'agenda di Zonguldak, Bartın, Karabük hè stata tenuta à l'Hotel Zalifre in u distrittu di Safranbolu di Karabük.

Deputatu di u Partitu AK Bartın Yılmaz Tunç, u Deputatu di u Partitu AK Karabük Osman Kahveci, u Vice Ministru di u Sviluppu Mehmet Ceylan, u guvernatore di Karabük İzzettin Küçük, u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria (TSO) di Karabük Pehlivan Baylan, u Rettore di l'Università Karabük U Dottore Commerce, Burettitn U Professore di Commerce U presidente di a Càmera di l'Industria İsmail Toksöz, u guvernatore di u distrittu di Safranbolu Gökhan Azcan, i membri di a Camera di Cummerciu è Industria di Karabük è uomini d'affari anu assistitu.

U discorsu di apertura hè statu fattu da u presidente Karabük TSO Pehlivan Baylan. Pehlivan Baylan hà dettu: "Qui discuteremu di i prughjetti ligati à a nostra regione à a riunione di mente cumuna Bartın, Karabük, Zonguldak.

Karabük deve piglià u so postu in a visione 2023, Zonguldak deve piglià u locu di Bartın. In questu cuntestu, avemu bisognu di riunite menti è agisce inseme. Quandu guardemu, certi settori vanu fora cù a globalizazione in u mondu. À a fine di queste riunioni, duvemu decide di parechje cose ", disse.

U prufessore di u rettore di l'Università di Karabük, u duttore Burhanettin Uysal, hà dettu: "Avemu bisognu di riunite è risolve i prublemi mettendu i nostri capi inseme. Karabük, un locu induve i prughjetti pazzi seranu fatti in 2013, deve esse cunnessu à qualchì locu per l'aria. Nunda ùn succederà induve ùn ci hè micca cumunicazione è tecnulugia, ma crede chì Karabük farà voli à Istanbul in pocu tempu.

Mehmet Ceylan, Vice Ministru di u Sviluppu, hà dettu: "I rigioni di Karabük, Bartın è Zonguldak eranu trà e pruvince principali di industrializazione in ferru, siderurgia è minera. Una volta, in Karabük, una pruvincia induve u mercatu di ferru era furmatu, 40 mila travagliadori eranu impiegati da u TTK in Zonguldak, è millaie di persone travagliavanu in Ereğli Demir Çelik. Era una regione induve l'industrii publichi eranu cuncentrati. In u tempu, cù a transizione à u mercatu liberu, i kits sò diventati assai privatizzati.Oghji, Erdemir è Kardemir sò diventati privatizzati. I fabbrichi di cimentu è Seka sò stati privatizzati. In u 1994, u guvernu di u tempu hà ancu decisu di chjude Kardemir. Ùn ci vole micca scurdà di quelli ghjorni, ma a ghjente di Karabük si riunì è disse: ùn rinunceremu micca a nostra fabbrica. Kardemir hè in un puntu assai bonu quandu si vede oghje, a fabbrica, chì era dettu ch'ella ùn pudia cumprà materia prima in quellu tempu, hà erettu più di una fabbrica in sè stessu. Oghje vedemu un Kardemir chì spinge 2 mila tunnellate. Vulemu chì sia ancu megliu, è avemu travagliatu per realizà prughjetti assai impurtanti chì cuncernanu a nostra regione.

U deputatu di Bartın di u Partitu AK Yılmaz Tunç hà dettu: Eramu sempre inseme cum'è Zonguldak, Bartın è Karabük. Seremu inseme da avà. Agiscemu inseme in parechji di i nostri prughjetti. Ci sò parechje ragioni per u sviluppu è u sviluppu di a regione è avemu da palesà sti mutivi in ​​questa reunione. Quandu Zonguldak era inseme cù 3 pruvince, era una di e pruvince più grande di Turchia. Era trà e pruvince più impurtanti di l'industria in quantu à l'impieghi. Sta impurtanza cuntinueghja sempre. I prughjetti presentati venenu à a vita. Avemu prughjetti chì seguitamu inseme cum'è trè pruvince. U prughjettu di Adapazarı, Ereğli, Çaycuma, Bartın Railway hè un prughjettu impurtante per a regione, i travaglii di custruzzione sò iniziati. U prughjettu di a ferrovia doppia, chì cunnetta i porti à i stabilimenti industriali è u scopu di u trasportu di merchenzie è di passageri, hè assai impurtante per u sviluppu di a regione. Un altru prughjettu impurtante hè u Prughjettu Filyos, una grande zona industriale hè emergente induve u più grande portu di a regione di u Mari Neru serà custruitu. Karabük Iron and Steel, l'investimenti minieri è energetichi saranu in questa regione, cum'è a residenza di l'impiegati.

Bartın hè a pruvincia più adatta, per questu, i piani di l'abitazione devenu esse ancu fatti in Bartın. U nostru travagliu cuntinueghja per a fine di a strada divisa Bartın, Karabük. E strade Yenice, Hasankadı, Kozcagiz sò state incluse in u prugramma d'investimentu. Sta strada, chì u travagliu di u prughjettu cuntinueghja, serà una strada alternativa impurtante trà Bartın è Karabük. Attachemu impurtanza à stu prughjettu, chì unisce u Portu di Bartın, induve permettemu u trasportu di cuntainer, è l'industria di Ferru è Steel. U rapidu sviluppu di e nostre università in tutte e trè pruvince hè un grande vantaghju per a regione, è crede chì prughjetti impurtanti seranu pruduciutu da e nostre università per u sviluppu di a regione. A regione hè una regione assai ricca in quantu à u putenziale turisticu, 59 spiagge nantu à a costa di Bartın, lunga 14 chilometri, serve micca solu in u Mari Neru Occidentale, ma ancu in un vastu hinterland cun Ankara. Ùn hè pussibule di pensà à Amasra è Safranbolu separatamente. I turisti chì venenu in Safranbolu ùn tornanu micca senza manghjà pesci in Amasra. Avemu cuminciatu a custruzzione di u prughjettu di u Pier di Passeggeri di Amasra è Marina. Avemu ancu principiatu a custruzzione di u tunnel di Amasra. Bartın, a strada di Kurucaşile hè stata ancu offerta inseme cù i tunnel. In questu distrittu, chì hè impurtante per a fabricazione di barche di legnu, una scola in relazione hè stata messa in serviziu. A nostra Direzzione Generale di l'Opere Idrauliche Statali (DSI) realiza u prughjettu di riabilitazione di u fiumu Bartın. 14 chilometri da u mare à u centru di a cità

Travagliemu per portà u fiumu Bartın, induve navi è barche di 500 tonnellate ponu natà, à u turismu. Avemu 242 case storichi in Bartın, chì sò belli è in numeru cum'è Safranbolu. Avemu furnitu u sustegnu necessariu per a so risturazione. Tutti questi sò i nostri vantaghji per a nostra regione.Cù u Parcu Naziunale di i Monti Küre, unu di i 100 punti caldi d'Europa, altipiani, canyon, grotte è cascate, avemu un grande putenziale in quantu à u turismu di natura. Continuemu à travaglià per attivà stu putenziale. Bartın hè una pruvincia chì beneficia di l'incentive, a nostra zona industriale organizata hè piena di fabbriche. A più grande fabbrica di ferru è azzaru di u settore privatu in a regione hà iniziatu a produzzione in Bartın OSB. Avemu principiatu l'espansione di OSB. Avemu terreni irrigabili chì anu u putenziale di risponde à i bisogni di produzzione agricula di a regione Bartın. Quandu e dighe di Kirazlıköprü è Kozcagiz sò finite, u scopu di l'irrigazione è di a prutezzione di l'inundazioni serà realizatu è i nostri terreni agriculi risponderanu à i bisogni di a produzzione agricula di a regione.

Allora, u ghjurnale Dünya cuntinuò in forma di dumande è risposte sottu a presidenza di Osman Arolat.

Surghjente: http://www.trafikhaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*