Putin: L'imprese statali investiranu $ 50 miliardi in l'innuvazione

U Primu Ministru russu Vladimir Putin hà annunziatu chì e cumpagnie statali investiranu 1,5 trilioni di rubli ($ 50 miliardi) in l'innuvazione è a tecnulugia l'annu prossimu.

Inspeccionò a fabbrica di produzzione di vagoni di treni in a regione di Leningrad in Russia è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità. Putin, chì hà firmatu u so nome scrivendu u so nome nantu à unu di i vagoni, hà assistitu à a riunione di a cumissioni di u guvernu furmatu in u campu di l'innuvazione è a tecnulugia avanzata.

Espristendu chì l'imprese statali duveranu ghjucà un rolu di primura in i prugrammi d'innuvazione, u Primu Ministru russu hà dettu: "In i prossimi deci anni, a parte di a produzzione destinata à l'innuvazione in a produzzione industriale russa deve aumentà da 4,5-5 per centu à 25-30 per centu. A parte attribuita à i studii di ricerca è sviluppu serà aumentata à 2020-2,5 per centu di u pruduttu naziunale grossu da 3. Sfurtunatamente, hè avà 1,16 per centu ", disse.

Apuntendu chì hè imperativu di mudernizà u tradiziunale è di creà novi, Putin hà dichjaratu chì i studii d'innuvazione deve esse sustinutu nantu à una basa di prughjettu, è chì l'imprese statali anu da agisce cum'è catalizzatore, soprattuttu in i zoni risicatu.

Nutendu chì l'energia, i tecnulugii di l'infurmazione, a cumunicazione, a tecnulugia biomedica è nucleare sò i cinque settori prioritari, u Primu Ministru russu vulia chì i salarii di i dirigenti superiori di l'imprese sò in relazione cù u so successu in studii di innovazione chjave.

Fonte: News Actual

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*