Prughjettu di a stazione Eskişehir appruvata

U travagliu cuntinueghja in Ankara per u novu bastimentu di a stazione, chì ùn puderia micca esse custruitu per via di e discussioni finu à avà, è per a soterra di a ferrovia, chì i travaglii sò stati fermati à u passaghju di Bağlar.

Sicondu l'infurmazioni ricevuti, hè statu amparatu chì u Ministeru di u Sviluppu è l'Urbanizazione hà finalmente appruvatu u prughjettu di a nova stazione.

PASSU IMPORTANTE PER U PROGETTU DA FATTU IN U SO LOCU ESISTE

U prughjettu di a nova stazione, chì era insistentemente dumandatu à esse custruitu in l'area di a Fabbrica di Zuccheru da a Municipalità Metropolitana, ma ùn era micca accettatu da l'ala di u guvernu, hè statu trasferitu à u Ministeru di Custruzzione è Urbanizazione, chì avaristi l'autorità di fà è implementà. un pianu di zoning nantu à i terreni di u tesoru.

In Eskişehir, chì hè previstu per esse u puntu di junzione di u trenu d'alta velocità, l'ala di u guvernu, chì vulia custruisce a nova stazione in u so locu esistente, hà trasferitu tuttu u travagliu à u Ministeru di l'Urbanizazione è accelerà u prucessu.

U Ministeru avia fattu piani ex-officio nantu à a terra chì appartene à TCDD per fà u Passu Eskişehir, chì hè assai impurtante per u trenu d'alta velocità, è hà suspesu questi piani in l'ultimu mese di l'annu passatu.

U ministeru pertinente, chì custruirà a nova stazione nantu à i piani chì u so prucessu di sospensjoni hè statu finitu cù u novu annu, hà ancu appruvatu u prughjettu di a stazione Eskişehir precedente.

U MINISTERIU VA A L'OFFERTA

U ministeru, chì ùn aspittà micca u prucessu di tribunale in quantu à l'appelli à i piani pendenti, principià u prucessu di licitazione per u prugettu. Sicondu l'infurmazioni ottenute nantu à u sughjettu, hè statu infurmatu chì i travaglii necessarii per l'offerta sò stati cuminciati cù l'appruvazioni di i prughjetti.

U PROGETTU TUNNEL SERA FINITU INSIEME CU U GAR.

U ministeru pertinente, chì pensa à fà a traversata di Eskişehir, chì serà u puntu di junzione di i treni d'alta velocità, estenderà u prughjettu di piglià a ferrovia sotterranea à a stazione chì serà custruita nantu à u locu attuale. Hè ancu trà e nutizie chì a demolizione di u Ponte di a Stazione serà assicurata per questu è chì serà efficace in u rapportu preparatu da ESOGÜ.

Per d 'altra banda, hè ancu trà e rivindicazione chì u prucessu di sviluppu rapidu diventeranu in passi più cuncreti cù a primavera è chì a prima scavà per a custruzzione di a nova stazione serà chjappata quist'annu.

Fonte: Agenzie

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*