U Primu Ministru israelianu Benjamin Netanyahu hà annunziatu chì una reta stradale è ferroviaria serà custruita per rivalità cù u Canale di Suez.

U primu ministru israelianu Benjamin Netanyahu hà suscitatu u prublema di a custruzzione di una rete stradale è ferroviaria di 350 chilometri trà a cità di Elat nantu à u Mari Rossu è Tel Aviv nantu à a costa di u Mediterraniu, in a riunione di u cabinet ieri. Netanyahu hà dettu chì sta nova linea, chì purterà passageri è merchenzie, serà ancu una junzione cummerciale internaziunale trà l'Asia è l'Europa è un rivale di u Canale di Suez. "Ci sarà una linea chì purterà e merchenzie trà l'Asia è l'Europa. Cina, India è altre putenzi emergenti anu mostratu un grande interessu in questa linea ", hà dettu u Primu Ministru israelianu, aghjustendu chì a linea serà un puntu di scontru intercontinentale.

"Stu prughjettu cambierà Israele da a terra per i prossimi 50 anni", disse Netanyahu. Nutendu chì u viaghju in trenu trà Tel Aviv è Elat serà ridutta à 2 ore cù u prugettu, Netanyahu hà dettu chì u prugettu hà impurtanza strategica naziunale è internaziunale. Netanyahu hà aghjustatu chì ci saranu discussioni più dettagliate nantu à sta questione in u futuru.

I CINESI FERANU

In i studii realizati da u Ministeru di u Trasportu israelianu nantu à u prugettu, si dichjara chì l'idea di dà a custruzzione di u prugettu à l'imprese publiche chinesi hè vinuta in prima. U Ministru di i Trasporti Israeli, Yisrael Katz, hà dettu: "L'esperienza prufessiunale di e cumpagnie chinesi in tali prughjetti di custruzzione di ferrovie è stradali hè assai impressiunanti".

Hè dichjaratu chì Katz hà scontru cù u so omologu cinese in Pechino nantu à u prugettu in settembre di u 2011 è e duie parti accunsenu à preparà una pruposta cumuna. Parlendu à l'agenza di stampa francese AFP, i funzionari israeliani anu dettu chì u gasu naturale chì u paese hà da esse estratti in u Mediterraniu pò esse vendutu direttamente à l'India è ancu à a Cina attraversu sta linea. Hè stimatu chì ci sò circa 680 trilioni di metri cubi di gas naturale in e regioni di Tamar è Leviathan chì Israele hà scupertu in u Mediterraniu.

Inoltre, cù stu prughjettu, a dependenza di Israele à u Canale di Suez diminuisce è crea una alternativa seria à u canali, chì hè unu di i punti di transitu più impurtanti in u mondu. In u 1967, l'Eggittu chjusu u canali à Israele è sta pruibizione durò finu à u 1975.

Fonte: SABAH

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*