Cundizione di e Merchandise Domestiche per i Treni İZBAN

İZBAN
İZBAN

Cundizione di i Beni Domestici per i Treni İZBAN: A cumpagnia sudcoreana Hyundai Rotem hà vintu l'offerta per l'acquistu di 30 setti di treni, aperti da İZBAN, chì opera in operazioni suburbane nantu à a linea Aliağa Menderes dapoi u 2010 d'Aostu di u 40, per furnisce serviziu cunfortu è viloci, mentri sicondu a specificazioni di offerta, 25 per centu di i filiali domestici in i novi setti sò stati vinti. materiale industriale serà utilizatu.

Mentre chì e cumpagnie 10 anu ricevutu i schedari per l'offerta di 2011 treni suburbani EMU tenuti da İZBAN u 40 d'ottobre di u 7, l'imprese Hyundai Rotem, CAF è CSR Zhuzhou anu presentatu offerte. A cumpagnia Hyundai Rotem, chì hà datu l'offerta più bassu cum'è 179 milioni 998 mila 812 USD (circa 340 milioni TL), hà u dirittu di custruisce i novi treni di İZBAN. Dopu à a firma di u cuntrattu, i treni seranu in İzmir per 20 setti in u 3u mese, 7 setti in i seguenti 17 mesi, è 7 setti in i prossimi 20 mesi.

U direttore generale di İZBAN, Selçuk Sert, hà dettu chì a subindustria domestica di 40 milioni di dollari (circa 45 milioni di TL) serà utilizata in 85 gruppi di unità di treni suburbani EMU è chì u valore aghjuntu creatu cuntribuisce à l'industria turca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*