A stazione di treni di Sakarya si move à a nova terminal

U travagliu cuntinueghja in Ankara per un tempu per truvà suluzioni à i prublemi di Sakarya. Dopu à i recenti incontri cù u Vice Primu Ministru Beşir Atalay, u Ministru di a Salute Recep Akdağ, u Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua Veysel Eroğlu è u presidente TOKİ Ahmet Haluk Karabel, a delegazione Sakarya sta volta hà scontru cù u Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım.

U Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım, u guvernatore di Sakarya Mustafa Büyük, i deputati di u Partitu AK Hasan Ali Çelik, Ayhan Sefer Üstün, Şaban Dışli, Ayşenur İslam, Ali İhsan Yavuz, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Zeki Toçoğlu è u Direttore Generale di TCDD anu assistitu à a riunione di Ministry Süd. di trasportu. U prublema di traslassi a stazione di treni à a nova terminal Intercity custruita da a Municipalità Metropolitana hà lasciatu a so marca nantu à a riunione, induve e valutazioni è parechji prughjetti novi riguardanti u travagliu realizatu da u Ministeru di i Trasporti in Sakarya sò stati discututi.

Evaluendu e riunioni, u sindaco Toçoğlu hà dettu: "Comu hè cunnisciutu, avemu travagliatu annantu à u muvimentu di a stazione ferroviaria à u novu terminal per un bellu pezzu. U fattu chì i treni facianu 24 andata in ghjornu è chì a stazione di treni era in u centru hà avutu un impattu negativu, soprattuttu à u trafficu urbanu. Per quessa, cum'è Sakarya Metropolitan Municipality, avemu iniziatu un tali travagliu per caccià a stazione di treni da u centru di a cità è mette fine à sta congestione. Avemu fattu una presentazione di u nostru prughjettu à u nostru Ministru. Anu dichjaratu chì stu prughjettu hè statu preparatu in una manera raghjone è logica è chì, cum'è u Ministeru di i Trasporti, susteneranu pienamente stu prughjettu. Chì stu prughjettu sia benefica per a nostra cità. "2012 serà l'annu di Sakarya", disse.

U SISTEMA FERROVIARI INTERCITY hè in implementazione

Dichjarà chì farà u primu passu di u sistema ferroviariu urbanu dopu chì a Stazione Ferroviaria hè stata trasferita à u novu terminal, u sindaco Toçoğlu hà dettu chì, cum'è a municipalità metropolitana, anu cuminciatu à travaglià per implementà stu prughjettu senza perde u tempu. Toçoğlu hà dichjaratu chì dopu chì a stazione di treni hè stata trasferita à u novu terminal, implementanu a prima tappa di u nostru prughjettu di u nostru sistema ferroviariu urbanu per permette à i citadini di ghjunghje à u novu terminal da u centru di a cità. U guvernatore Mustafa Büyük hà dichjaratu chì i studii realizati in Ankara in quantu à l'investimenti eranu assai pusitivi. Facendu una valutazione in nome di i parlamentari, u presidente di a Cummissione di i Diritti Umani GNAT è u diputatu di u Partitu AK Sakarya Ayhan Sefer Üstün hà dichjaratu chì u guvernu di u Partitu AK sustene Sakarya in ogni prublema.

STAND BY SAKARYA E SAKARYALI

Dichjarà chì Sakarya hè una cità chì cresce è si sviluppa ogni ghjornu, u Ministru di u Trasportu Binali Yıldırım hà dettu: "Semu sempre cun Sakarya è a ghjente di Sakarya". Dichjarà chì u Ministeru di i Trasporti sustenerà pienamente Sakarya in u muvimentu di a stazione ferroviaria à u novu terminal, Yıldırım hà dettu: "In quantu avemu esaminatu, hè un prughjettu raghjone è logicu. Semu pronti à fà a nostra parte. Semu pronti à dà tutti i tipi di sustegnu in questu sensu. Sapemu bè chì Sakarya hà un postu speciale in u core di u nostru Primu Ministru. Sakarya hè una cità impurtante per noi è per Türkiye. Cresce è si sviluppa rapidamente ogni ghjornu. "Di sicuru, in parallelu cù stu sviluppu, hè necessariu di priparà tali prughjetti impurtanti", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*