TCDD hà annunziatu i dettagli di u Prughjettu Başkentray

U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà dettu chì u trasportu suburbanu in Ankara serà aumentatu à u livellu di u metro spendendu circa mezzo miliardo di dollari è serà integratu cù altri sistemi ferroviari. Karaman hà dettu: "Quandu u Prughjettu Başkentray, chì hè statu realizatu da u 1 d'Aostu, quandu i treni di trasportu sò stati rimossi da u serviziu, hè finitu, un trenu parterà ogni 2.5 minuti in Başkent Ankara è porta 200 mila persone à ghjornu".

ANKARA (ANKA) - In a capitale di Ankara, chì hà una populazione di 5 milioni di persone, u trasportu ferroviariu urbanu, chì ùn puderia micca esse trattatu fora di a riabilitazione realizata in u 1970, hè elevatu à un livellu chì pò cumpete cù i metri.
U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà spiegatu à ANKA i dettagli di a prima parte di u prughjettu Başkentray, chì hè unu di i prughjetti di trasportu più grande è integrati in Turchia è hà da scopu di aumentà a capacità di 33 mila passageri per ghjornu in u trasportu publicu à 200 mila persone. per ghjornu.

U direttore generale di TCDD Karaman hà dettu chì u trasportu suburbanu in Ankara serà aumentatu à u livellu di u metro spendendu circa mezzo miliardo di dollari è serà integratu cù altri sistemi ferroviari.

Karaman hà nutatu ch'elli eranu cuscenti di u fattu chì anu causatu prublemi soprattuttu à quelli chì stavanu nantu à a strada suburbana durante l'opere relative à u Prughjettu Başkentray, chì hè stata realizata da u 1 d'Aostu di u 2011, quandu i treni suburbani sò stati rimossi da u serviziu. , è disse: "Quandu u prughjettu di Başkentray hè finitu, ci vole 15 minuti, mezz'ora, ancu fora di l'ora di punta, cum'è prima, in Başkent Ankara. Micca ogni ora, ma ogni 2.5 minuti, un trenu parterà è purterà. 200 mila persone à ghjornu ".

-UNA NOVA STAZIONE YHT hè custruita in ETİMESGUT EMİRLER-

Sicondu l'infurmazioni datu da u Direttore Generale TCDD Karaman, una nova Stazione YHT hè stata custruita in Etimesgut Emirler cù u Prughjettu Başkentray. Una nova stazione YHT è suburbana, integrata l'una cù l'altru è cù altri sistemi di metro, hè stata custruita accantu à a stazione esistente in a zona induve si trova a storica Stazione Ankara. In u scopu di u prucessu di custruzzione di a prima parte di u prughjettu di Başkentray, 3 passaggi principali è sopravviventi arteriali sò custruiti da a Direzzione Generale di TCDD è 5 da a Municipalità Metropolitana di Ankara trà Ankara è Sincan.
Indicà chì era sempre in una pusizioni di dà terra à diverse istituzioni è urganisazioni pubbliche, cum'è in u Palazzu di Ghjustizia di Ankara in u passatu, Karaman hà dettu: "Avà, sta situazione hè invertita. TCDD Etimesgut / Emirler hà pigliatu l'area di a stazione YHT da l'Amministrazione di Privatizazione è l'aghjunghjenu à u so inventariu.

-DETTAGLI DI U PROGETTU BAŞKENTRAY-

U Direttore Generale di TCDD, Karaman, hà nutatu chì cù u Prughjettu Başkent Ankara Başkentray, a ferrovia trà Sincan-Ankara-Kayaş hè stata ricustruita aumentendu u numeru di linee in modu chì pò ottene u funziunamentu suburbanu à i standard di metro. Karaman hà dettu:

"Cù u YHT stabilitu trà Başkentray è Ankara Sincan, u tempu di viaghju serà riduciutu. U tempu di viaghju YHT, chì hè di 19 minuti nantu à a linea ferroviaria esistente trà Ankara è Sincan, serà ridutta da 9 minuti à 10 minuti. Questa diminuzione di u tempu riducerà u tempu di viaghju di YHT trà Ankara è Eskişehir à 1 ora è 5 minuti. U tempu YHT trà Ankara è Konya diminuirà ancu à 1 ora è 15 minuti.

-TUTTE A ROTTA FERROVIA SARÀ RICOSTRUITA-

Trà Ankara è Behiçbey, ci sò 4 linee ferroviarie, cumprese 2 strade, 2 treni à alta velocità, 2 treni suburbani è 6 cunvinziunali, 3 strade esistenti trà Behiçbey è Sincan, 2 treni à alta velocità, 2 treni suburbani è 1 cunvinziunali Un tutale. di 5 linee ferroviarie seranu custruite.
Trà Ankara è Kayaş, ci saranu 2 ferrovie, 1 di quali sò suburbani, 1 veloce è 4 cunvinziunali.

-SUPRARY STOPS SONO ANCHE IN U METRO STANDARD-

E fermate suburbane, chì sò sempre 25 trà Sincan-Ankara è Kayaş, saranu purtate à u standard di metro. I passaggi pedoni sò stati pianificati in duie direzzione per u trasportu di i passageri à e fermate. I spazii interni, i sistemi di illuminazione interni è esterni, i travaglii di furmazione visuale è di greening seranu realizati per i passageri chì aspettanu nantu à e piattaforme. E stazioni suburbane saranu dispunibuli per i citadini disabili. A stazione suburbana serà messa à dispusizione di i citadini disabili cù a custruzzione di scale mobili è ascensori, cum'è in u metro.

- TRENI COMMUNALI GHOST NON SOUNDS -

U Direttore Generale di TCDD Karaman hà dichjaratu chì quandu u Prughjettu Başkentray hè finitu, tutte e linee ferroviarie seranu incluse cum'è in u metro, è tuttu u corridore ferroviariu esistente trà Kayaş-Ankara-Sincan serà cunsideratu. I cortini di sonu seranu posti in i zoni induve l'insediamenti sò densi. Grazie à sti cortini di sonu, u rumore di i treni chì viaghjanu ogni 2.5 minuti serà assorbutu senza creà contaminazione ambientale.

-NUOVI CENTRI DI VITA PER I PASSAGGI DI SONDAGE-

Sicondu l'infurmazioni furnite da u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman, i spazii di stazioni chjusi seranu creati in Sincan, Lale, Etimesgut, Hippodrome Yenişehir Mamak è Kayaş, induve u trafficu di passageri hè pesante, induve i passageri ponu facilmente risponde à i so bisogni cum'è alimentazione, libri è i ghjurnali. À a stazione Yenişehir situata in u centru di a cità, i centri viventi muderni chjusi seranu custruiti sottu à l'altri 6 stazioni è sopra à a stazione.

-U storicu ANKARA GAR hè diventatu u più grande centru integratu-

A Stazione di Ankara è i so circondi seranu riurganizati è a Stazione Ankara esistente è a stazione YHT di novu custruita è a stazione Suburbana seranu cunnessi l'una cù l'altra da passaggi sotterranei è cavalcate. Cù u prugettu Başkentray, l'integrazione cù altri sistemi di metro serà furnita in a Stazione di Ankara. Vale à dì, cù u metro Keçiören, a cunnessione cù Ankaray serà furnita in direzzione di Maltepe Tandoğan à a stazione di Ankara. Ci sarà una cunnessione cù Metro Başkent à a stazione di Yenişehir Suburban è Ankaray à a Stazione Kurtuluş.

-CONNESSIONI CÙ KEÇİÖREN, BATİKENT METRO È ANKARAY-

A cunnessione trà a Stazione Ankara esistente è a piattaforma suburbana Başkent Ray è a Metro Keçiören, passendu sopra a Stazione YHT è u Boulevard Celal Bayar, serà fatta da TCDD. A cunnessione trà Keçiören Metro è Ankaray serà fatta da a Municipalità Metropolitana di Ankara. Un passaghju còmode serà furnitu mettendu un sistema di cinturione per caminari in u passaghju sotterraneo da esse custruitu in u scopu di u Prughjettu Başkentray, cum'è in AŞTİ.

Sicondu u prughjettu Başkentray, una cunnessione hè stata stabilita da a Stazione Suburbana di Yenişehir à a Stazione Suburbana di Başkent. Da l'uscita di a stazione di trenu Yenişehir in a direzzione di u Ponte Sıhhiye, i passageri puderanu ghjunghje à a stazione di Batıkent Metro Sıhhiye cù una copertura tagliata di circa 130 metri sotterranei. Sistemi di bandi in muvimentu è sistemi di illuminazione sò stati installati in u tunnel per furnisce un accessu còmode per i passageri in u passaghju.

Sicondu u prughjettu Başkentray, a cunnessione trà a Stazione Başkentray Kurtuluş è a Stazione Ankaray Kurtuluş hè stata stabilita è e cunnessione di i passageri cù l'altri sò state assicurate in questu modu.

-SOTTO E OVERPASS IN LOCATION DI LIVELLI-

Karaman hà dichjaratu chì cù u Prughjettu Başkentray, i passaghji à livellu trà Kayaş-Ankara-Sincan, unu di i più grandi invitati di l'accidenti di trafficu, in particulare à l'incrocio di a splutazioni, seranu una cosa di u passatu.

-DECISIONE FINALE DI U PONTE MARSANDIZ : "À ESSERE DISTRUTTU"-

U Direttore Generale di TCDD hà dichjaratu chì, per via di e riunioni cù a Municipalità Metropolitana di Ankara, anu rinunciatu à l'idea di demolisce è ricustruisce u ponte Marsandiz nantu à u Boulevard Anatolian esistente, ma chì anu decisu di demolisce è ricustruisce stu ponte. in a valutazione di a situazione più tardi, è cuntinuò cusì:

"U passaghju di u veiculu di Cellal Bayar Boulevard, chì hè custruitu da a municipalità metropolitana di Ankara, u passaghju di u veiculu di Gazi AOÇ, u passaghju di l'autostrada TİGEM, hè oblicu (in pendenza). à u sudu passendu sottu à a nostra linea cum'è oblicu (inclinata) intornu à TİGEM. U passaghju di l'autostrada Şaşmaz serà ancu custruitu da a Municipalità Metropolitana.

Per d 'altra banda, da a Direzzione Generale TCDD, a custruzzione di u passaghju di Lale, unu di i passaggi sotterranei di l'Autostrada, hè stata finita è a custruzzione di a superstruttura cuntinueghja è a custruzzione di a linea di u Nordu hè prevista per esse cumpletata in a prima mità di u 2012 è aperta à trafficu. U passaghju à livellu à l'entrata di a stazione di l'aeroportu hè statu cuncepitu cum'è un passaghju nantu à a dumanda di u Staff Generale è serà custruitu in u scopu di u prugettu Başkentray.

 

Fonte: (ANKA)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*