Un addiu silenziosu à a stazione TCDD Haydarpaşa

Stazione di Haydarpasa
Stazione di Haydarpasa

A settimana passata aghju fattu qualcosa chì ùn aghju micca fattu da tantu tempu. A sera, aghju pigliatu u trenu da a stazione di Haydarpaşa è andatu in Ankara. À u ritornu, aghju andatu à Eskişehir in trenu d'alta velocità da Ankara, è da quì à Istanbul da Republic Express. Aghju travagliatu nantu à a strada, chjachjaru, manghjatu, durmianu, quandu mi stancu, andava trà i carru.

Mentre fighjulà i paisaghji straordinarii di l'Anatolia chì scorrivanu da a finestra di u trenu enormu, decisu chì nisun altru mezzu di trasportu hà datu a listessa satisfaczione.

Quandu sò sbarcatu in Haydarpaşa, u classicu di i filmi turchi "Ti batteraghju Istanbul!" A so linea m’hè venuta in mente, aghju surrisu… Surrisu mentre passava i stessi chioschi dipinti di verde chì stavanu in u listessu locu in a mo zitiddina. Pensu quante persone avemu vistu è salutatu in sta magnifica stazione...
Quante persone sò entrate in Istanbul per a prima volta da Haydarpaşa è quale sà cum'è a so vita avà ... Pensu à quante facce anu affruntatu l'ufficiali competenti di TCDD ...

Dopu questu, aghju decisu di viaghjà in trenu più spessu è piantà à u ristorante in Haydarpaşa di tantu in tantu, ancu s'ellu ùn aghju micca un travagliu.

I voli annullati

Tuttavia, quandu aghju dumandatu un bigliettu per l'Eastern Express, u mo sognu hà cuminciatu à dissiparà cum'è una nuvola scura: L'ultima volta seria a vigilia di l'annu novu ... A strada Istanbul-Izmit serà chjusa per u mantenimentu di i rails. Quantu? Troppu longu…

Per mesi !

Qualchi ghjorni dopu, a nutizia hè ghjunta : Per via di i travaglii da fà pè u trenu d'alta vitezza, un serviziu di trenu serà urganizatu à ore limitate di ghjennaghju. Da ferraghju, i servizii di treni trà Istanbul è Izmit seranu annullati finu à u 2014.

Questu significava chì i servizii di treni chì partenu da Haydarpaşa sò stati ridotti è completamente eliminati da l'usu per un bellu pezzu.

Un focu hè cascatu in mè: Haydarpaşa continuarà à serve di stazione di novu dopu chì i travaglii sò finiti? O era l'ultima volta chì aghju pigliatu u trenu da Haydarpaşa senza sapè?

Chì serà u prugettu ?

Se vi ricordate, Haydarpaşa "Prughjettu di Trasfurmazione di Stazione è Portu" hè statu appruvatu da l'Assemblea IMM dui anni fà. Per quessa, a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è l'edificazioni intornu à ella diventeranu centri turistici è cummerciale. Cù l'intruduzioni di Marmaray, a funzione di Haydarpaşa seria cambiata.

Tuttavia, a reazzione di u publicu hè ghjunta in cima cù l'incendiu di u tettu di Haydarpaşa. Membru di u Cunsigliu Cunsigliu di u prugettu di risturazione, Prof. Afife Batur calmò l'eccitazione cù e parolle "Insistemu à mantene a funzione chì hè u mutivu di l'esistenza di Haydarpaşa".

U dibattitu di Haydarpaşa hè statu silenziu da tandu. Avà a stazione di trenu ùn serà micca utilizata per un tempu. Di sicuru, ùn avemu micca oppostu à u rinnuvamentu di i rails. I sperti duveranu risponde perchè duverà tantu tempu.

A mo paura hè chì Haydarpaşa si dissi tranquillamente à Istanbul.

Spergu chì l'autorità spiegheranu u futuru di Haydarpaşa in dettagliu, è aghju sbagliatu. - Mehveş Evin - Milliyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*