U satellitu in u scopu di u prughjettu European Train Location hà iniziatu à trasmette in Romania

SATLOC hè lanciatu cum'è un prughjettu europeu, cù u scopu di creà un sistema di cuntrollu di treni basatu satellitari in Romania. U satellitu hà cuminciatu à esse usatu in a seccione di 27 km di a branca Trans Zarnesti-Brasov operata da RCCF.

Ancu se u posizionamentu satellitare hè adupratu in l'industria di l'aviazione è marittima, l'Associazione Ferroviaria Internaziunale dice chì stu prughjettu ùn hè micca adattatu per a ferrovia. Perchè e funzioni di posizionamentu è e garanzie operative ùn rispondenu micca à i normi di sicurezza richiesti, secondu l'Associazione Internaziunale di Ferrovie.

U prughjettu SATLOC hè coordinatu da l'UIC è realizatu da 11 urganisazioni cumpresi operatori di treni è infrastruttura, fornitori è partenarii accademici di sei paesi.

U prugettu hè finanzatu da a Cummissione Europea è l'Agenzia Europea per u Sistema Satellitari di Navigazione Globale in u 17th Programma Quadru di l'UE per a Ricerca è Sviluppu, chì hè statu ufficialmente lanciatu u 18-7 di ghjennaghju.

Fonte: Ghjurnale Ferroviario

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*