A Custruzzione di u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di Gaziantep hè accelerata

Mappa di u metro di Gaziray
Mappa di u metro di Gaziray

U sindaco metropolitanu Asım Güzelbey hà dichjaratu chì a custruzzione di u prughjettu di u sistema di ferrovia leggera cuntinueghja rapidamente. Dichjarà chì facenu grandi sforzi per finisce a fase di l'Università Karataş di u sistema prima di a data determinata, Güzelbey hà dettu chì cù a fine di u prugettu, ùn ci sarà micca prublema in u serviziu di trasportu publicu in a regione.

U TRAVAIL DUR hè Spenditu

A Linea Università-Karataş, a seconda fase di u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligera, hè prevista per esse cumpletata in 2 mesi. A Municipalità Metropolitana travaglia dura per finisce u prugettu prima di a scadenza.
In u quadru di u prughjettu di u trenu ligeru, chì risolverà un prublema impurtante in u trasportu publicu finu à u puntu più luntanu di a regione Karataş, i citadini renderanu u so trasportu più prezzu. U sindaco metropolitanu Asım Güzelbey, chì hà fattu un passu impurtante in i servizii di trasportu publicu, hà attiratu l'attenzione à l'usu intensu di u sistema chì opera trà a junction Burç è u Gar. Hè statu annunziatu chì u travagliu di a stallazione di e ferrovie chì cunnessa a stazione è a regione di Karataş hè statu finitu, è i cumpunenti ferroviari sò stati cumpletati in a parte impurtante.

CUSTA 26 MILIONI DI LIRA CU CARRU

Ci saranu 5 sistemi nantu à a linea di u sistema ferroviariu, chì serà 575 mila 7 metri di longu. U sistema, chì averà 764 metri trà stazioni, costarà circa 26 milioni di lire inseme cù i carri. U sindaco metropolitanu Asım Güzelbey hà dichjaratu chì anu trovu una soluzione à un prublema impurtante di Karataş. Güzelbey attirò l'attenzione à u fattu chì 5 mila passageri sò trasportati ogni ghjornu cù 30 vagoni trà Burç Junction è Gar. Spieghendu chì anu implementatu u prughjettu di tram più economicu di Turchia in Gaziantep, Güzelbey hà dettu: "Questu era ancu a dedicazione di i nostri ingegneri è a squadra".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*