A funivia di u Castellu di Alanya è u Sistema di Cintura Movimentu Appruvata

Aumentu di a tarifa di a funivia di Alanya
Aumentu di a tarifa di a funivia di Alanya

U prughjettu di "Alanya Castle Cable Car and Moving Belt System", chì darà un novu impetu à u turismu d'Alanya è hè previstu di costà circa 8 milioni di TL, hè passatu à l'unanimità da u cunsigliu municipale.
A riunione di ferraghju di u Cunsigliu Municipale di Alanya hè stata tenuta sottu a presidenza di u Sindaco Hasan Sipahioğlu à 14.00 in a Sala di Riunione di u Cunsigliu Municipale. Tutti i membri di u cunsigliu anu assistitu à a riunione, eccettu u membru di u Partitu AK Kadriye Görücü è l'indipindenti Mustafa Küçüker. E decisioni di u Cumitatu di u Bilanciu, chì includenu u calendariu di visa di u travagliu, u calendariu di cambiamentu di i posti vacanti di l'ufficiale, a tarifa di pagamentu supplementu di u persunale cuntrattuale 2012, u travagliu di u cuntrattu di Erdem Demir cù 1770 salari netti è 723 pagamenti supplementari, e decisioni di cuncessione di motocicletta di Ali Rıza Vural è Mustafa Tuna, eranu accittatu à l'unanimità.

Trà e decisioni di a cummissione di zoning, Kadıpaşa Mahallesi Archeological Site and Impact Transition Area Conservation Plan, Hacet Mahallesi 511 block 2 parcel, mudificazione di zonificazione, a dumanda di mudificazione di zoning di a municipalità di Tosmur hè soddisfatta includendu a strada in questione in u parcu, a municipalità di Tosmur aduprà. it per scopi non agriculi in u pianu ambientale.L'appruvazioni hè stata appruvata à l'unanimità da i membri di l'assemblea. À a dumanda di Sipahioğlu, u sughjettu di u telefuninu à Kale, chì custituisce l'agenda principale di l'ultima riunione, hè statu spiegatu à i membri di u cunsigliu in l'ambiente digitale.

U prughjettu di "Alanya Castle Cable Car and Moving Belt System", chì darà un novu impetu à u turismu d'Alanya è hè previstu di costà circa 8 milioni di TL, hè passatu à l'unanimità da u cunsigliu municipale. A funivia, chì hè prevista per esse custruita in a regione Damlataş, partirà da a spiaggia di Damlataş è finisce nantu à i pendii di u storicu Castellu di Alanya. U prugettu, purtatu à l'agenda da u sindaco di Alanya Hasan Sipahioğlu, hè statu discutitu ieri à a riunione di u cunsigliu municipale. Preoccupati chì u Castellu di Alanya puderia affettà negativamente a so siluetta, i membri di u Partitu AK Mustafa Berberoğlu, Serhat Kayış, Adil Okur anu attiratu l'attenzione à u fattu chì u prugettu deve esse implementatu dopu avè cunsultatu i ministeri pertinenti è l'urganisazioni non governamentali.

U prughjettu "Alanya Castle Cable Car and Moving Belt System", chì hè statu preparatu per migliurà a reta di trasportu di u trafficu à Alanya Castle, chì hè candidatu à a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'Organizazione di l'Educazione, Scientifica è Culturale di e Nazioni Unite (UNESCO). hè venutu à a riunione di l'Assemblea Municipale di Alanya. U sindaco Hasan Sipahioğlu, chì hà presentatu u prugettu à i membri di u cunsigliu, hà dettu chì a linea di funivia partirà da Damlataş è finisce in a regione Ehmedek di u Castellu di Alanya.

Sipahioğlu hà dettu chì e cabine di trasportu accumpagnaranu 8 persone ognuna è operanu à una distanza di 600 metri, "Ùn hè micca ghjustu per i grandi autobus turistici per purtà i turisti à u Castellu di Alanya. Per quessa, avemu sviluppatu u prughjettu di u trenu inclinatu. In ogni casu, postu chì stu prughjettu ùn era micca adattatu per a struttura geologica di u castellu, hè stata cunsigliatu da l'UNESCO per preparà un pianu di trasportu alternativu. Pensemu chì u prughjettu di u funiculu cuntribuisce à u prestigiu di u Castellu di Alanya. U prughjettu hè stimatu à custa circa 8 milioni di TL. Hè assai difficiule per noi di copre questu cù u bilanciu municipale. Per quessa, pudemu applicà u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu ", disse.

U membru di u Parlamentu di u Partitu AK Mustafa Berberoğlu hà dettu: "U veru pruprietariu di u castellu hè u Ministeru di a Cultura è u Turismu. L'opinioni di u Cunsigliu di a cità è di a Càmera di l'Architecti anu da esse ancu cercate. A nostra sola preoccupazione hè di a siluette di u Castellu, chì hè candidatu à a Lista di u Patrimoniu Mondiale UNECO. U prugettu hè estremamente impurtante perchè pò furnisce una cuntribuzione ecunomica à Alanya finu à 6 anni. Per i nostri esitazioni nantu à a siluette, vulemu scuntrà cù l'urganisazioni pertinenti è dumandà à esse implementate. Risolveremu queste negoziazioni cù l'urganisazioni in Alanya in una settimana ", disse.

Ricordendu chì Sipahioğlu hà lanciatu u prughjettu di u trenu inclinatu prima di l'elezzioni, u membru di u Parlamentu CHP Serdar Noyan hà dettu: "Ora dite chì stu prughjettu ùn hè micca adattatu per a struttura geologica di u castellu. Risulta chì ùn avete micca investigatu a fattibilità di i prughjetti elettorali chì avete presentatu ". İbrahim Gorus di MHP hà dettu ancu chì sò in favore di realizà stu prughjettu spieghendu bè à u publicu. Inoltre, Noyan hà dichjaratu chì u prughjettu di a funivia deve esse sustinutu da tramvii cù linee da Damlataş à a piazza Iskele. In u votu realizatu dopu, hè statu unanimu accettatu chì u prugettu deve esse inclusu in u pianu di zoning.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*