A strada Bursa-Ankara respirarà cù ponti rinnuvati

A Municipalità Metropolitana di Bursa hà pigliatu i ponti Hacıvat, Balıklı è Deliçay custruiti in l'anni 1960 cum'è parte di a custruzzione di a fase orientale di BursaRay, chì furnisce una grande comodità in u trasportu. A cumuna demucra i ponti di mezu seculu è custruiscia di novi. À a fine di u travagliu, chì hè previstu per esse cumpletu in un annu, a strada Bursa-Ankara è u trasportu in l'est di a cità seranu allevati.

A Municipalità Metropolitana di Bursa cuntinueghja i so sforzi per facilità u trasportu di a cità. A custruzzione di BursaRay, unu di i prughjetti più impurtanti di Bursa, cuntinueghja senza rallentà. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà esaminatu i travaglii di demolizione iniziati nantu à u ponte Hacıvat Creek, u più anticu ponte di a strada di Ankara. Indittendu chì i travaglii in tutte e zone, in particulare u sistema ferroviariu, cuntinueghjanu rapidamente per fà Bursa una cità più accessibile, u sindaco Altepe hà nutatu chì i travaglii di demolizione per i 3 ponti da esse rinnuvati nantu à a strada Ankara in u scopu di a fase orientale di BursaRay. sò ancu cuminciati.

Dichjarà chì a custruzzione di i ponti, chì correranu paralleli à l'opere di a fase orientale di u sistema ferroviariu, hè prevista per esse cumpletata in 1 annu, u sindaco Altepe hà dettu: "A fase orientale di BursaRay serà u sistema ferroviariu custruitu da una municipalità. , per a prima volta in Turchia, cù e so risorse. In questu cuntestu, noi, cum'è a Municipalità Metropolitana, facemu a custruzzione di i ponti nantu à a strada aghjunghjendu 20 milioni di lire in più. disse.

U sindaco Altepe hà ricurdatu chì i ponti sopra i cali Hacıvat, Deliçay è Balıklı nantu à a Strada Ankara duveranu esse rinnuvati per fà a fase orientale di 8 chilometri di u sistema ferroviariu. Rimarchendu chì questi ponti custruiti in l'anni 1960 sò abbastanza vechji, obsoleti è usurati, u sindaco Altepe hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana, vuliamu principià u travagliu di rinnuvamentu di i ponti u più prestu pussibule per ùn perde u tempu. Prima, u ponte più anticu di a strada, u Ponte Hacıvat, hè statu demolitu in a direzzione di andà da Ankara à Bursa. Dopu, sezioni di ponti Deliçay è Balıklı nantu à a stessa strada seranu demolite è ricustruite. In seguitu, e sezioni di i ponti in a direzzione Bursa-Ankara seranu rinnuvati. In più di i novi ponti chì averà 3 corsie di partenza è 3 corsie d'arrivu, un ponte à doppia pista serà custruitu per u sistema ferroviariu ". disse.

Sottulineendu chì ùn ci sarà micca interruzzione in u trafficu nantu à a Strada di Ankara durante i travaglii di u ponte da esse realizati in parallelu à a custruzzione di a fase orientale di u sistema ferroviariu, u sindaco Altepe hà dettu chì u trasportu serà furnitu da a Strada di l'Annellu Orientale durante a custruzzione è i travaglii seranu finiti in 1 annu. Altepe hà dettu chì una volta chì u sistema ferroviariu è a custruzzione di i ponti sò finiti, u trasportu nantu à a strada di Ankara è à l'est di a cità diventerà assai più còmode è còmode.

Fonte: Zaman / ADEM ELİTOK

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*