Adana Versu una nova era in u trasportu publicu

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Adana, Zihni Aldırmaz, hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à u futuru di u trasportu publicu in Adana durante a visita di a nova gestione di a filiale Adana di a Càmera di Ingegneri Meccanici di TMMOB.

U presidente di a filiale Hüseyin Aıcı hà dettu chì u travagliu di l'ingegneri meccanichi è a municipalità cumminata in parechje zone. Citendu l'ascensore è l'opere di gas naturale cum'è un esempiu, Aıcı hà dichjaratu chì u trasportu publicu hè una di l'attività cumuni.

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana, Zihni Aldırmaz, hà dichjaratu chì u gasu naturale hè un novu settore in Adana è hà dettu chì vulianu chì l'ingegneri di Adana travaglianu nantu à questu tema.

Spieghendu chì anu scopu di fà cambiamenti significativi in ​​u trasportu publicu, Aldırmaz hà cuntinuatu cusì:

"Pensemu à purtà minibus, autobus è metro sottu un tettu. Daremu una parte à i pruprietarii di i veiculi in cunseguenza è u veiculu serà messu in strada quant'è necessariu. Avemu fattu una longa strada in questu sensu. Tramindui i cummercianti guadagnaranu di più è u trafficu serà alleviatu. Avemu ancu pianificatu di cunvertisce l'autobus municipali per funziunà à gas naturale. Avemu vistu cumpagnie chì facenu rinnuvamenti in questu sensu. Se i nostri autobus funzionanu cù gas naturale, i costi di carburante diminuiranu ancu significativamente ".

Aldırmaz hà dichjaratu chì hè ancu impurtante per compie a seconda tappa di u sistema ferroviariu, chì và à l'Università Çukurova, è hà nutatu chì sta sezione serà custruita da u guvernu.

Zihni Aldırmaz hà dettu ancu chì novi boulevards seranu aperti per alleviare u trafficu di a cità è hà datu infurmazioni à l'ingegneri meccanichi nantu à a mappa.

Surghjente:

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*