Binali Yıldırım hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda

U Ministru Binali Yıldırım hà dichjaratu ch'elli sò assai speranti chì una offerta serà ricevuta per l'offerta chì si terrà u 3 d'aprile 5 in quantu à a custruzzione di u 2012u ponte sopra u Bosforu.

Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca fattu una dumanda ufficiale per a custruzzione di a linea di metrobus finu à u Ponte Fatih Sultan Mehmet, è hà dettu: "Qualunque prughjettu o misura chì facilità u trafficu. di Istanbul, l'avvicineremu positivamente senza esitazioni ".

U Ministru Yıldırım, chì era l'invitatu di u Desk di l'Editori AA, hà rispostu à e dumande di l'editori AA riguardanti l'agenda è u so ministeru.

40 anniversariu di mantenimentu di u Ponte di u Bosforu

DOMANDA : Si parlava assai di u mantenimentu di u 40 anniversariu di u Ponte di u Bosforu. Pensate chì ci hè un accidente di cumunicazione in questu sensu? U costu di custruzzione di u terzu ponte serà coperto da u budgetu generale. Puderia chì altri prughjetti sò ritardati o annullati?

RISPOSTA : U primu ponte hè statu messu in serviziu in u 1973, in u 2013 avarà compiu u so 40 anni. Per esse simpliciamente, ci sò manutenzioni chì deve esse fattu in tutta a vita di u ponte, cum'è un certu mantenimentu deve esse fattu à certi chilometri in una vittura. U mantenimentu di l'annu 40 hè ancu un mantenimentu assai cumpletu ... Hè chjamatu "grande mantenimentu". In quellu cuntestu, di sicuru, ùn si pò dì chì "u trafficu ùn serà mai interrottu", è ùn hè micca realisticu ancu. Ma aghju dettu prima; Eseguiremu stu mantenimentu pigliendu tutte e misure per chì u trafficu sia u minimu affettatu. U nostru scopu ùn hè micca di chjude u ponte, ma di fà u mantenimentu necessariu chì assicurarà chì u ponte furnisce un serviziu cumpletu per parechji anni. Quì, quantu pussibule, hà da travaglià di notte quandu u trafficu hè sparse. Ma s'ellu ci vole, avemu u travagliu durante u ghjornu. Intensificà u nostru travagliu principarmenti dopu meziornu è dopu meziornu, escludendu u trafficu pesante in a matina è a sera. Ci pò esse una restrizione di corsia, ma certamente ùn prevedemu micca una chjusura cumpleta.

DOMANDA: U Prughjettu di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu hè statu ancu parlatu assai. U fattu chì a parte di l'autostrada serà fatta da u bilanciu generale, fora di a custruzzione di u ponte, affetterà negativamente l'altri investimenti di u ministeru ?

RISPOSTA: Avemu fattu un prucessu di offerta per l'Autostrada di Marmara di u Nordu. Ma sfurtunatamenti ùn pudemu micca ottene u risultatu chì vuliamu, l'offerta ùn hè micca ghjunta. Questa volta avemu rivisatu u prughjettu di novu è u divisu in dui. Era un prughjettu di 430 miliardi di lire, cumprese un totale di 6 chilometri di strade è un ponte. Avà, avemu l'offerta per u prughjettu, chì avemu messu in licitazione in a nova situazione, u ponte più 90 chilometri di strada, cù u mudellu di build-operate-transfer. Riceveremu offerte u 5 d'aprile. Faremu u restu simultaneamente da u bilanciu naziunale. Questu custituisce menu di a mità di u costu tutale di u prughjettu cumparatu cù u precedente. Avemu abbastanza speranza annantu à l'offerta sta volta. L'offerta vene, perchè u voluminu di u prugettu hè diminuitu è ​​​​u tempu di turnaround è a prufittuità anu aumentatu. Sicondu ellu, alcune garanzie di trafficu supplementari sò state datu. Dunque, hè diventatu più attrattiva è avemu anticipatu chì una offerta serà fatta. U fattu chì e parte restante sò fatte da u budgetu naziunale ùn avarà micca un impattu negativu nantu à i nostri altri investimenti. Pensemu chì a faremu in e pussibulità di bilanciu dispunibili.

DOMANDA : U nostru Ministru di e Finanze hè assai sensibile à a disciplina di u bilanciu, averebbe qualchì obiezione à scuntrà da u budgetu naziunale ?

RISPOSTA: Semu ancu sensibili. Ùn basta micca chì u Ministru di e Finanze sia sensibile solu. Perchè in u 2000 è u 2001, stu paese hà pagatu u prezzu di e crisi in una manera assai dulurosa. Hè per quessa chì mantene a stabilità ecunomica è a fiducia in Turchia hè una priorità per tutti noi. Ma Turchia hà avà ghjuntu à a dimensione per tollerà queste figure in sè stessu. Ùn ci hè micca prublema in questu sensu. Tutti avemu pigliatu sti decisioni inseme à u nostru Ministru di Finanze, hè a nostra decisione cumuna.

A linea di Metrobus hè prevista per esse custruitu nantu à u ponte FSM

DOMANDA: Ci hè una linea di metrobus prevista per attraversà u Ponte Fatih Sultan Mehmet. Cumu affettarà questu u trafficu, ci hè stata una dumanda per a custruzzione di a linea ?

RISPOSTA: Aghju lettu ancu e nutizie nantu à u Ponte Fatih Sultan Mehmet (FSM), ma ùn ci hè micca una applicazione ufficiale per noi. Avemu, senza alcuna esitazione, l'avvicinemu positivamente, ùn importa ciò chì prughjettu o misura chì facilità u trafficu di Istanbul. Ma ùn sapemu ancu i dettagli di u studiu. S'ellu ci hè una applicazione, a valuteremu, cum'è sempre, in favore di a ghjente di Istanbul.

DOMANDA: Hà preparatu un prughjettu chì include a custruzzione di parchi di barche in 10 punti diffirenti per utilizà più u trasportu marittimu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. In più di u Teknepark, vi travaglià per aumentà u trasportu marittimu ?

RISPOSTA: U trasportu marittimu hè unu di i mezi impurtanti di trasportu publicu in Istanbul. Attualmente, pensu chì hà una parte di circa 10 per centu in traversate. Ma ùn ci hè nisuna chance di aumentà troppu. In fatti, Istanbul hè una cità esemplare in u mondu in u trasportu marittimu. Continueremu senza dubbitu à sustene i novi prughjetti di a Municipalità Metropolitana in questu sensu. Ma cum'è sapete, noi, cum'è u Ministeru, ùn avemu micca attività in u trasportu marittimu, in particulare in u trasportu publicu di persone. O u settore privatu face questu o i cumuni. Avemu ancu furnisce u sustegnu necessariu.

U locu di u 3rd aeroportu hè statu determinatu

DOMANDA: L'Atatürk Airport hà superatu parechji aeroporti in Europa in quantu à u trafficu. Ci sò studii per determinà u locu per u 3u aeroportu in Istanbul? Hè nantu à l'agenda di custruisce una pista supplementaria à l'aeroportu di Atatürk cum'è una suluzione tempurale?

RISPOSTA: Avemu fattu studii per custruisce una nova pista per l'aeroportu esistente. Ci era una opinione nantu à questu. Per d 'altra banda, ancu s'è no custruemu una nova pista, a necessità di un terzu aeroportu ùn sparisce micca. Cunsiderendu i sviluppi in l'aviazione, ghjunghjemu à circa 3 milioni di passageri in 2023 solu in Istanbul. Dunque, ùn hè micca pussibule di gestisce stu passageru cù l'aeroporti esistenti. Dunque, un terzu aeroportu hè assolutamente necessariu per Istanbul. Per questu, u nostru travagliu hà righjuntu un puntu impurtante. Avemu determinatu u nostru locu. Ma per avà, ùn avemu micca revelatu cù u vostru permessu.

DOMANDA: A tecnulugia giapponese hè stata aduprata in a custruzzione di u Ponte di u Bosforu. Chì saria a vostra attitudine s'ellu ci hè interessu da e cumpagnie asiatiche per u 3u ponte chì hè previstu di custruisce in Istanbul?

RISPOSTA: Aspittemu offerte da i nostri amichi cinesi.

Fonte: AA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*