Hè stata prutesta chì i servizii di treni suburbani Sincan-Kayaş ùn puderanu micca ancu inizià.

Suburb Sincan-Kayaş: I servizii di treni suburbani Sincan-Kayaş, chì sò stati fermati 6 mesi fà da a Municipalità Metropolitana d'Ankara per via di u Prughjettu BaşkentRay è di i travaglii di tunnel, ùn sò ancu iniziati. Riclamendu u dirittu di u publicu à u trasportu, BTS hà prutestatu a mancanza di voli suburbani cun un comunicatu di stampa ieri.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà cessatu i servizii di treni suburbani trà Sincan è Kayaş l'1 d'Aostu di u 2011, citendu u Prughjettu BaşkentRay è l'opere di u tunnel-ponte. Annunziandu chì i travaglii durà per un massimu di 3 mesi, a municipalità ùn hà mancu offerta per u Prughjettu BaşkentRay.

L'Unioni di i Travaglii di i Trasporti Uniti (BTS), affiliata à KESK, hà reagitu à u fattu chì ùn sò stati fatti micca passi concreti in u travagliu chì usurpava u dirittu di trasportu di millaie di persone. U presidente di BTS, Yavuz Demirkol, hà lettu a dichjarazione di stampa fatta davanti à a stazione di Mamak à 25:12.00 eri (XNUMX di ferraghju). Saimekadin Community Center, chì rivendicava u dirittu di trasportu di e persone è urganizatu parechje manifestazioni in a regione, sustene ancu l'azzione.

"U dirittu di u populu di viaghjà hè negatu"
Demirkol, chì hà iniziatu u so discorsu dicendu chì a Municipalità Metropolitana d'Ankara fermava i servizii di treni suburbani è ostacolava u dirittu di u trasportu di u publicu è hà fattu un crimine, hà datu infurmazioni chì ùn era micca fattu travagliu è chì ancu l'offerta di u Prughjettu BaşkntRay ùn era micca realizatu.

Ricordendu chì a sezione di 56 chilometri di a ferrovia Gebze-Köseköy è a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa sò ancu chjuse, Demirkol hà dettu: "Migliaia di i nostri citadini sò stati privati ​​di u trasportu ferroviariu, chì hè un serviziu publicu. I treni di trasportu, in particulare i studienti, i travagliadori, i servitori, i pensionati, etc. Cunsiderendu chì hè ancu utilizatu da i nostri citadini à pocu redditu, i nostri citadini sò stati ancu vittime economicamente da questa applicazione sbagliata ".

"L'applicazioni anu u scopu di prufittu"
Demirkol hà signalatu chì in u rapportu 2002 di a cumpagnia Canac, hè stata prevista per chjude e linee unprofitable, micca apre o vende alcune imprese, è abbandunà u trasportu di passageri, è hà dichjaratu chì u scopu di e pulitiche AKP hè u prufittu.

Demirkol hà dumandatu à a municipalità è à u guvernu di vultà da e decisioni sbagliate, per eliminà e lagnanza di millaie di persone, è per dumandà à u populu u so dirittu à u trasportu.

Fonte: Sindicatu. organu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*