Cumpagnia Turca Custruisce a Stazione Medina di a Mecca Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Medina

stazione di ferrovia di hijaz medina
stazione di ferrovia di hijaz medina

Una cumpagnia turca hè custruendu a stazione di Medina di u prughjettu di u trenu d'alta veloce, chì viaghja trà a Mecca è Medina in 2,5 ore. Yapı Merkezi, chì hà iniziatu u prughjettu di 415 milioni di dollari in nuvembre di l'annu passatu, pensa à compie a stazione di Medina in 2 anni.

Mentre Salih Mutlu Şen, Consul Generale di Jeddah, hà visitatu recentemente è esaminò l'opere in situ, hè statu infurmatu da u Project Manager Mehmet Başer, u Direttore di Prughjettu Şinasi Ayas, u Deputy Project Manager Kasım Eryürük è u Field Chief Ahmet Hançer.

Un totale di 60 persone, 350 di i quali sò ingegneri turchi, seranu impiegati in i prossimi tappe di u prugettu, è un totale di 1.700 persone seranu impiegati, di quale circa 900 seranu travagliadori turchi.

Hè statu dichjaratu chì e stazioni di treni sò stati cuncepiti cum'è monumenti multi-purpose, sia architetturale è funziunale. Cù u prugettu, u guvernu Saudi hà pensatu à facilità u trasportu di 10 milioni di persone chì venenu per Hajj è Umrah trà i lochi santi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*