Hè statu dichjaratu chì u cunduttore di u trenu, chì hà scontru cù a caravana di Samsunspor, era ibriacu.

In quantu à u disgraziatu accidentu sperimentatu da a squadra di Spor Toto Super League Samsunspor, u Manager di l'Operazioni di Samsun di i Ferrovie Statali (DDY) Hasan Kokuroğlu hà dettu: "U cunduttore di l'autobus chì porta u convoi di Samsunspor ùn hè micca un stranieru chì ùn cunnosci micca a strada. Sapia ch'ellu avia da esse attentu induve ellu entre è esce, duveria fighjà à manca è à diritta mentre passava per a porta. Ancu un zitellu di a scola primaria guarda a manca è a diritta mentre attraversa a strada di u trenu ", disse.

Facendu una dichjarazione annantu à l'accidentu, Kokuroğlu hà dettu chì l'accidentu disgraziatu li hà ancu disturbatu.

Dichjarà chì u cunduttore di l'autobus chì porta u gruppu Samsunspor hè qualcunu chì cunnosci bè a regione è dunque deve agisce più attentamente, Kokuroğlu hà dettu: "U cunduttore di l'autobus chì porta u gruppu Samsunspor ùn hè micca un stranieru chì ùn cunnosci micca a strada. Sapia ch'ellu avia da esse attentu induve ellu entre è esce, duveria fighjà à manca è à diritta mentre passava per a porta. Ancu un zitellu di a scola primaria guarda a manca è a diritta mentre attraversa a strada di u trenu. "Dopu esse assicuratu chì u trenu ùn vene micca, duverebbe passà in modu sicuru", disse.
Dichjarà chì, cum'è Ferrovie Statali, attribuisce una grande impurtanza à a sicurità di a vita è di a pruprietà, Kokuroğlu hà dettu: "Avemu pigliatu e ferrovie sottu cuntrollu in Samsun in quantu à questu. A nostra più grande speranza hè chì ùn ci sarà micca perdita di a vita è chì tali incidenti ùn accaderanu micca. Vulemu chì i nostri cunduttori presti attenzione à questu prublema ", disse.
Dumandatu perchè a barriera in u puntu di l'accidentu era aperta durante u passaghju di u trenu, Kokuroğlu hà dichjaratu chì u passaghju à livellu in a scena ùn era micca a rispunsabilità di DDY, è hà dettu: "U passaghju à livellu Municipalityevleri Junction appartene à a Municipalità Metropolitana di Samsun. L'ufficiale chì apre è chjude a barriera hè ancu l'ufficiale di a Municipalità Metropolitana di Samsun.

-Facciata di a Municipalità Metropolitana di Samsun-

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Kenan Şara, hà dettu chì u passaghju à livellu in Belediyeevleri Junction hè un prublema chì hè digià statu discututu trà DDY è a Municipalità Metropolitana di Samsun in termini di rispunsabilità in quantu à l'accidentu chì a caravana Samsunspor hà avutu.

Dichjarà chì u passaghju à livellu Belediyeevleri Junction hè statu apertu per a custruzzione di l'abri di pescatori, Şara hà dettu:

"L'attraversamentu di u nivellu di a junction Belediyeevleri hè un prublema chì hè digià discututu in termini di rispunsabilità trà DDY è Samsun Metropolitan Municipality. U mutivu di l'apertura di stu passaghju era per u trasportu di a custruzzione di refuggiu di i piscadori. L'attività di custruzzione di refuggi per i pescatori sò state ancu intraprese da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali (DLH). Dopu chì sta custruzzione hè stata finita, DDY ci hà scrittu. DDY hà mandatu un prughjettu di protocolu per noi per accettà a rispunsabilità per a porta. Avemu ancu dumandatu chì ùn avemu micca bisognu di stu passaghju, ma solu perchè u refuggiu di i piscadori hè una strada di trasportu, anu bisognu, è vulemu chì DDY risolve stu prublema cù un refuggiu di piscadori. A currispundenza nantu à questu sughjettu cuntinuava. Ùn avemu micca firmatu un protokollu dicendu chì a rispunsabilità di stu locu appartene à a cumuna. In ogni casu, avemu custruitu e barriere di passaghju à livellu Belediyeevleri Junction. Avemu prupostu un accordu à a cundizione chì demu à l'ispettore di a barriera. Hè ricusatu di accettà questu à DDY è hà dumandatu à a municipalità di piglià a piena rispunsabilità. Ùn pudemu micca ghjunghje à un accordu cù DDY nantu à questu tema. A Municipalità Metropolitana di Samsun ùn hà micca rispunsabilità legale postu chì ùn ci hè micca un protokollu in questu casu ".

-Samsunspor davanti-

U presidente di u Club Kazım Gürol Yılmaz, invece, hà dettu chì, cum'è Samsunspor, seguiranu u prublema finu à a fine. Yılmaz hà dettu: "Questu ùn hè micca cusì pocu affare. A squadra di una cità era in periculu di estinzione. Nimu ùn deve piglià sta materia à ligera. Grazie à Diu, u nostru amicu cunduttore chì guida u nostru autobus hè una persona assai attenta. Altrimenti ci saria statu un gran disastru. A risposta serà datu perchè quellu passaghju à livellu ùn era micca chjusu durante a traversata di u trenu, è i rispunsevuli seranu revelati ", disse.

- L'affirmazione chì u cunduttore era ubriacu-

Yılmaz hà dichjaratu ch'elli anu dumandatu un inspectore da a Direzzione Regionale DDY Sivas in quantu à u disgraziatu accidentu è hà dichjaratu ch'elli avianu intesu chì u meccanicu era ubriacu.
U membru di u cunsigliu di Samsunspor İsmail Hut hà dettu: "A nostra squadra hà sopravvissutu à un grande disastru. Ùn ci permetteremu micca di esse trattatu cum'è nunda hè accadutu. A cumunità di Samsunspor seguitarà stu prublema. Ùn rinunceremu micca finu à truvà a persona rispunsevule ". disse.
Intantu, dopu à l'accidentu, i squadre di u trafficu chì andavanu à a scena applicà un esame d'alcohol à RT, u cunduttore di l'autobus chì portava a caravana cù u cunduttore AP. In u risultatu di a prova, hè statu determinatu chì u cunduttore AP era 0.55 promil alcolu, è azzione legale ùn pudia esse pigliatu contru à u cunduttore secondu a lege di u trafficu, ma u preparatu Hè amparatu chì u rapportu hè statu mandatu à l 'istituzione pertinente.

Fonte: matina

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*