Adana Metro serà adattatu per i disabili

Mappa di u metro di Adana
Mappa di u metro di Adana

Hè realizatu cumuna da a Municipalità Metropolitana di Adana è l'Assemblea di i Disabilitati di u Cunsigliu Municipale; Hè statu informatu chì i studii di "Città Adana senza barriere" cuntinueghjanu.

Hè nutatu chì cù u travagliu da esse realizatu da u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Adana, 13 stazioni di metro diverse in tutta a cità saranu adattate per tutti i gruppi di disabilità. Fendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u presidente di u Cunsigliu di i Disabili, Gülşah Gülpınar, hà riunitu cù u staffu tecnicu di a Direzzione di u Sistema Ferroviariu, hà ricurdatu chì anu tenutu a so prima riunione, è hà dichjaratu ch'elli anu cuminciatu à determinà l'accordi chì duveranu esse fatti. per tutte e stazioni.

Gülpınar hà nutatu chì dopu à a riunione cù u Supervisore di a Squadra Tecnica di a Direzzione di u Sistema Ferroviariu Bülent Gerçeker, l'ingegnere meccanicu Kemal Sayan, l'architettu İlknur Arslan Çolak è l'ingegnere civile Gülsen Beşer, i primi ispezioni sò stati fatti in stazioni Ruhsağlığı è Kurttepe. Conduttu da a Municipalità Metropolitana; Spieghendu chì i travaglii senza barriere di pavimenti, passaghji pedonali è strade cuntinueghjanu in u quadru di u "Progettu Smart Touch", Gülpınar hà ringraziatu u Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Zihni Aldırmaz, per a so cuntribuzione è u sustegnu.

Esprimendu ch'elli cercanu di sustene u travagliu realizatu da a Municipalità Metropolitana, Gülpınar hà dettu ch'elli cercanu di ghjucà un rolu attivu in e fasi di prughjettu è di implementazione.

Ricordendu chì u periodu legale di 7 anni finisce u 07 di lugliu di u 2012, Gülpınar hà dichjaratu chì e persone disabili anu u dirittu di presentà una demanda di compensazione per tutti l'edifizii publichi è privati ​​chì ùn sò micca stati adattati à a fine di u periodu. Gülpınar hà enfatizatu chì l'istituzioni privati ​​​​è i posti di travagliu, in particulare i banche, i ristoranti è i magazzini, duveranu rende i so spazi adatti à e persone disabili u più prestu pussibule. – Adana01haber

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*