Prublemu di espropriazione in u Prughjettu Ropeway in Rize

Fornendu infurmazioni nantu à u prughjettu di a funivia chì deve esse stabilitu trà u Rize Center è a linea Dağbaşı, u sindaco di Rize Halil Bakırcı hà dettu: "Vulemu portà una funivia à Rize. Tuttavia, avemu prublemi di espropriazione, soprattuttu in i terri in Dağbaşı. 30 decares di terra sò stati espropriati. "I nostri sforzi per cunvince i nostri citadini nantu à e terre rimanenti cuntinueghjanu sempre", disse.

In riferimentu à u prughjettu di a cità intelligente (AKOS), Bakırcı hà dettu: "U prughjettu di a cità intelligente in Rize hè per esse cumpletu. U prugettu serà implementatu à a fine di marzu. "Grazie à u prughjettu di a cità intelligente, tutti i nostri citadini puderanu accede à tutte l'infurmazioni nantu à Rize in un solu sistema", disse.

U sindaco di Rize, Halil Bakırcı, hà dichjaratu chì i complexi sportivi in ​​a parte costiera di a Direzzione Rize İslampaşa sò quasi finiti è chì vulianu custruisce una pista di furmazione di trafficu in a zona ghjustu accantu à queste strutture, è chì u Prughjettu di Trasformazione Urbana cuntinueghja rapidamente.

Fonte: .53habermerkezi

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*