A Municipalità Metropolitana di Izmir scavà a baia inseme cù TCDD

Cullaburendu cù a Municipalità Metropolitana è TCDD per salvà a Baia di Izmir da diventà pocu profonda è aumentà a capacità di u portu, presentanu un mudellu di cooperazione esemplare per a Turchia, cum'è a linea Aliağa-Menderes. A Municipalità Metropolitana è TCDD si sò seduti à a tavola di cooperazione per a seconda volta per a Baia di Izmir.

A cumuna, chì vole apre un canali di circulazione in u nordu di a baia è impedisce u sfondate purtendu constantemente e bocche di u torrente, è TCDD, chì hà u scopu di aumentà a so capacità allargandu u Portu d'Alsancak, anu ghjuntu à un puntu impurtante in u travagliu ch'elli anu. anu realizatu dapoi mesi. TCDD hà firmatu un cuntrattu cù a cumpagnia chì furnisce servizii di cunsulenza per a preparazione di u rapportu EIA è piglià decisioni EIA in u scopu di u Prughjettu di Riabilitazione di u Portu di Izmir Bay è Izmir. I funzionari IZSU, TCDD è DLH, chì si sò riuniti per a nova cuuperazione, anu scambiatu opinioni nantu à i studii è i metudi da esse realizatu. U sindaco di a municipalità metropolitana Aziz Kocaoğlu hà assistitu ancu à a riunione in a Direzzione Generale İZSU.

Dichjarà chì u Prughjettu di u Grandu Golfu hè direttamente ligatu à a sopravvivenza di a baia interna di Izmir, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Ci hè un flussu d'alluvium in a baia da i corsi. Questi alluviums pocu à pocu prufonde è riempie a baia. Avemu rivisu seriamente u Grand Canal Project, chì hà cuminciatu cù più di 20 anni di travagliu, cù travaglii cum'è a pulizia è a custruzzione di linee supplementari in l'ultimi dui anni.

Cù u battellu di dragu chì principiarà à operare à a fine di l'estiu, approfondiremu e bocche di u flussu è certe parti di a Baia di Izmir, assicurendu chì hè sempre dragatu è l'alluvium entrante hè eliminatu. "In più, u canali di circulazione chì deve esse apertu nantu à l'assi di u nordu aumenterà a qualità di l'acqua è porta a vitalità à a baia". disse.

Kocaoğlu hà nutatu chì anu realizatu studii chì formanu a basa scientifica di stu prughjettu cù l'Istitutu di Scienze è Tecnulugia Marina di l'Università Dokuz Eylül per l'ultimi quattru anni, è aghjunse chì u portu perde sangue ogni ghjornu per via di l'incapacità di tonnellate pesanti. navi à dock, è chì l'ecunumia di a cità serà rinfurzata da l'aumentu di a prufundità. L'ufficiali di TCDD anu datu infurmazioni nantu à u travagliu da fà in u portu. I funzionari di e cumpagnie chì furnisceranu servizii di cunsulenza in u scopu di l'offerta aperta da TCDD anu assistitu ancu à a riunione.

Surghjente:

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*