L'espedizioni sò state sospese nantu à a linea Ankara-Konya YHT

Hè statu informatu chì i servizii YHT sò stati sospesi per via di a forte tempesta è a tempesta in corso nantu à a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Konya (YHT).
In a dichjarazione scritta fatta da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali, hè statu dichjaratu chì una tempesta è una tempesta intensa eranu efficaci in alcune parti di a linea Ankara-Konya YHT, è a seguente infurmazione hè stata data:

"A causa di l'accumulazioni di neve di finu à 3 metri in certi lochi, alcuni di i voli Ankara-Konya YHT sò stati temporaneamente sospesi. In cunfurmità cù i rapporti dati da i veiculi guida chì passanu davanti à i set YHT trà Polatlı è Bozdağ, u serviziu YHT, chì operava trà Ankara è Konya à 21.15, hè statu purtatu à Ankara in modu sicuru per ùn risicà a sicurità di u viaghju. "U più grande cura hè presa per assicurà chì i passageri purtati à a stazione di Ankara ùn sò micca affettati da cundizioni naturali avversi fora di u trenu".

In fatti, hè statu dichjaratu in a dichjarazione chì i travaglii di apertura di a strada continuavanu sempre, è chì i voli Ankara-Eskişehir YHT ùn sò micca stati affettati da a negatività.

Fonte: Stargazete

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*