Sta volta ci sarà interessu in u 3u Bridge Tender

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, durante a so visita à u Giurnale Hürriyet, mentre spiegò e strade chjuse per via di una forte nevicata, hà dettu: "Avemu cundizzioni invernali assai severi. Nevica assai è ci hè una bufera. E strade sò chjude. Tuttavia, ci hè più pulizia di camioni nantu à e strade cà a pulizia di neve. "I cunduttori imprudenti peghju i sforzi di lotta di neve", disse.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, mentre evaluava u travagliu nantu à e strade chjuse in parechje pruvince è distretti per via di u clima fretu è piovoso chì affetta in tutta a Turchia, hà dettu: "In realtà facemu a pulizia di camion piuttostu chè a neve. A nostra lotta cù a neve è u skidding di camioni senza precauzione facenu u travagliu difficiule. Avemu campatu un invernu veramente pesante. "Quandu a neve è a tempesta cumminata, e cundizioni sò diventate difficili", disse.

Visita à Hürriyet

Durante a so visita à u ghjurnale Hürriyet, Binali Yıldırım hà scontru cù dirigenti cumpresi Hürriyet Gazetecilik Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Vuslat Doğan Sabancı, Editor-in-Chief Enis Berberoğlu, Coordinatore di Publicazioni Fikret Ercan è Rappresentante di Ankara Metehan Demir. Yıldırım, chì hà assistitu brevemente à a riunione induve a prima pagina di Hürriyet hè stata preparata, hà toccu à e strade chjuse per via di a nevicata mentre risponde à e dumande riguardanti l'agenda: "I standard per i camioni sò veramente chjaru. A prufundità di i pneumatici deve esse 1.6 millimetri. U standard per questu in Europa hè 2.1. Malgradu questu, certi camionisti trascurati ùn rispettanu micca queste regule, dicendu "Puderaghju trattà". "Quandu questu succede, a lotta principia cù i camioni chì giranu a testa à l'altru è bluccà a strada cum'è un ponte".

Affittu di pneumatici per l'ispezione

Yıldırım hà enfatizatu chì hà truvatu e critiche ghjustificate chì "ancu se i veiculi anu pneumatici di neve, ùn hè micca ghjustu à dumandà catene" è hà fattu a valutazione seguente: "A tecnulugia hà avà sviluppatu assai. I catene ùn devenu esse dumandate quandu ci sò pneumatici adattati per e cundizioni d'invernu. Avemu da travaglià per corregge stu prublema. Hè una struttura chì dannu ancu e strade di a catena. Sì avete pneumatici di neve ùn deve esse micca bisognu. Di sicuru, certi pirsuni in Turchia ponu ricorrere à metudi incredibili. "Ci era persone chì affittanu catene mentre andavanu à l'ispezione di u veiculu, avà avemu intesu chì ci sò persone chì affittanu pneumatici è poi li toglienu quandu vanu à l'ispezione per risponde à u nostru standard di prufundità di 1.6 tread".

Mi chjama quand'ellu si ferma in strada

Yıldırım hà dichjaratu chì ci sò ancu persone chì u chjamanu da i citadini chì sò stati chjappi nantu à a strada per via di a nevicata, è hà dettu: "I citadini mi ghjunghjenu dicendu: "Sò bloccatu". Avemu infurmatu l'autorità in a regione. A risposta vene da elli: "A strada ùn hè micca chjusa quì". Allora, cunnettamu cù e persone chì cunniscenu bè quì. L'infurmazione chì a strada hè chjusa hè cunfirmata. Ùn dicu micca questu per criticà l'impiegati. L'amichi ùn ponu micca stà à volte. In ogni casu, in l'età di a cumunicazione, e persone chì sò stranded ponu cuntattà qualcunu per rapportà a so situazione, ancu truvà mi. "I nostri pinsamenti fermanu quì finu à chì i passageri bloccati sò salvati".

Esse propensu à a tecnulugia ùn hè micca pussibule s'ellu l'utilizate solu.

Enfatizendu chì i primi schede intelligenti è tablette sò stati acquistati in u Prughjettu FATİH, Binali Yıldırım hà dettu: "In i primi licitazioni piloti, l'attenzione hè stata pagata à a cuntribuzione lucale. Ci sò smart boards in 3 aule. Opportunità per u prughjettu di a sucetà di l'infurmazione
Avemu vistu cum'è. L'elettronica hè seconda in u deficit di u contu currente dopu l'energia. Ci sò impurtazioni più di 14 miliardi di dollari in stu settore.

Avemu travagliatu meticulosamente per a 3ª offerta di ponte, sta volta ci sarà a dumanda

U Ministru di i Trasporti, di e Comunicazioni è di l'Affari Marittimi, Binali Yıldırım, hà spressu u travagliu nantu à u 3u ponte à traversu u Bosforu cusì:

Prima di tuttu, ùn aghju micca trovu e tesi presentate da quelli chì trovanu u 3u ponte innecessariu per esse currettu. Oghje, a fattura annuale per u trafficu stop-and-go trà i lati europeu è anatolia di Istanbul righjunghji 3.5 miliardi di lire. Calculemu questu da u carburante cunsumatu in vain è da u tempu passatu nantu à e strade.

Prima avemu messu in licitazione u 3u ponte è e strade di cunnessione. U finanziamentu di $ 6.2 miliardi era pesante in e cundizioni d'oghje. A crisa in Auropa hà fattu difficiule di truvà stu finanziamentu. Avemu fattu più studii nantu à questu è pruducia calculi meticulosi.

In April, metteremu u 3u ponte è l'autostrada di 90 chilomitri di longu in licitazione in forma di "build-operate-transfer". Custruiremu l'autostrade restante simultaneamente da u budgetu in 3 anni. Avemu i risorse necessarii per questu.

L'infurmazioni chì avemu ricivutu mostra chì ci sarà interessu in a 3ª offerta di ponte sta volta.

E stazioni di basa ponu esse spiegate cù un annunziu di serviziu publicu

Argumentendu chì ùn ci hè micca un dannu pruvucatu in relazione à l'onda emessa da stazioni BAZ, Binali Yıldırım spiegò chì hà mandatu una circular à i guvernatori di 81 pruvince è hà dumandatu à i guvernatori di furnisce ogni tipu di facilità in quantu à a creazione è u funziunamentu di stazioni base. Yıldırım hà dettu: "Se vulemu cumunicà cù i telefoni cellulari, avemu bisognu di stazioni base. U standard chì applichemu per stazioni base hè un quartu di l'Europa. Aghju misuratu mè stessu. Pudemu spiegà à a televisione cù l'annunzii di serviziu publicu. "Pudemu ancu furnisce infurmazioni pertinenti attraversu spots in Internet", disse.

Fonte: canali una nutizia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*