U periodu di trasferimentu in Bursaray diventa storia

mappa è rotta di bursaray
mappa è rotta di bursaray

U Periudu di Trasferimentu in Bursaray Diventa Storia: Mentre a Municipalità Metropolitana di Bursa cuntinueghja i so sforzi per espansione a reta di u sistema ferroviariu, invece, face migliure continue in e linee esistenti. In u risultatu di sti travaglii di migliuramentu, u trasportu senza stop principia nantu à a linea Arabayagi-Emek da u 6 di ferraghju.

In Bursaray, chì offre un trasportu mudernu è còmode à i citadini in tutte e cundizioni climatichi è porta una media di 200 mila persone à ghjornu, u prublema di trasferimentu hè una cosa di u passatu. Bursaray, chì aumenta a qualità di serviziu cù a so infrastruttura chì si rinnova è si sviluppa constantemente, principia i so voli senza scalu nantu à a linea Arabayatağı-Emek dopu a linea Arabayatağı-Università. Cù a nova applicazione, à partesi da u 6 di ferraghju, u serviziu di treni trà Arabayatagi è Acemler hà da andà senza stop ogni 5 minuti. Cù l'accortamentu di i minuti, i citadini chì entranu in Bursaray da a linea Emek puderanu ghjunghje direttamente à Arabayatağı.

Cù u novu regulamentu chì entrerà in vigore u luni, quandu e scole aperteranu, serà pussibule di viaghjà senza interruzzione nantu à e linee Arabayatagi-Università è Arabayatagi-Emek. Cù l'arrangementu fattu tenendu in contu a densità di passageri, i citadini chì preferanu Bursara per i so viaghji ghjunghjeranu à u so destinazione assai più veloce è più sicura. Dichjarà chì anu fattu ogni sforzu per assicurà chì i citadini anu accessu à u dirittu di trasportu in u modu più faciule è megliu, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì cù l'attivazione di a linea Kestel, u trasportu ininterrottu serà furnitu da u più orientale à u più occidentale. parte di a cità. U presidente Altepe hà enfatizatu chì cù l'inclusione di i carri recentemente acquistati in u sistema, u trasportu cù Bursara serà indispensabile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*