Un disastruu crash di trenu in Argentina

In l'Argentina, centinaie di persone sò state ferite quandu un trenu pienu di passageri s'hè lampatu in a barriera à a fine di a piattaforma in a trafficata stazione Once di Buenos Aires.

L'accidentu hè accadutu versu 08.00:XNUMX in a regione Once, induve i posti di travagliu sò i più occupati.

Mentre chì parechje ambulanze è elicotteri sò stati spediti in a regione per i sforzi di salvezza, u numeru esattu di morti ùn pudia ancu esse ghjuntu.

U cunduttore di u trenu hè statu purtatu fora di a cabina dopu una operazione di salvezza di meza ora è purtatu à l'uspidale cù ferite gravi.

Un passageru chjamatu Fabian hà descrittu l'orrore ch'ellu hà sperimentatu in l'emissione di radiu chì hà assistitu, cù queste parolle:

"Perchè era l'ora di a matina, u trenu era imballatu, appena intrutu in a stazione, ci hè stata una scontru è sò partitu per circa 15 metri. Parechje persone mi sò cascate nantu à mè, eramu bloccati è ùn pudemu micca esce ".

Alberto Crescenti, presidente di i servizii medichi d'urgenza di Buenos Aires, hà dettu à Radio la Red chì più di 300 persone eranu ferite in l'accidentu, è centinaie di persone sò state intrappulate in u trenu implicatu in l'accidentu. Hè statu dichjaratu chì u trenu di trasportu andava assai veloce è per quessa chjappà a barriera à a fine di a piattaforma in a stazione, è a locomotiva è u primu vagone di u trenu sò stati sfracciati durante l'impattu.

In l'accidentu di trenu chì hè accadutu in u distrittu Flores di Buenos Aires u settembre scorsu, 11 persone sò morti è 200 persone ferite.

Fonte: Real Agenda

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*