Derince Tekirdağ Ferry Line invece di Trenu d'Alta Velocità

Traghetti Derince Tekirdag
Traghetti Derince Tekirdag

A causa di u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità (YHT), u Ministeru di i Trasporti hà pigliatu una serie di misure postu chì i servizii di treni trà Izmit è Gebze fermanu per 1 anni da u 2 di ferraghju. U mantenimentu di rutina nantu à l'autostrada parallela à a strada hè stata eliminata per dui anni, e capacità di trasportu publicu di e municipalità sò state aumentate, è una linea di battelli hè stata stabilita trà Derince è Tekirdağ per evità ogni interruzzione in u trasportu ferroviariu di u settore logisticu industriale è i trasportatori. . Intantu, mentri i servizii d'autobus messi nantu à sta strada da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli anu cuminciatu sta matina, i citadini ùn anu micca mostratu assai interessu in l'autobus u primu ghjornu.

In a dichjarazione fatta da a Direzzione Generale di TCDD, hè statu ricurdatu chì u trafficu di treni serà sospesu per 1 mesi nantu à a linea Eskişehir - Istanbul da u 2012 di ferraghju 24, per via di a custruzzione di Izmit Köseköy - Gebze High Speed ​​​​​​Linea di trenu. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì a custruzzione di a sezione Eskişehir-Istanbul di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, chì hè a più grande linea di Trenu d'Alta Velocità in u paese è hè stata messa in serviziu. in u 2009, hà ghjuntu à a tappa finali, è ch'ellu serà finitu in 2013, apprussimatamente in u tempu è integrata cù MARMARAY. Hè statu dichjaratu chì era destinatu.

"In questa sezione, l'antica linea è a nova linea, chì hè chjamata spostamentu in a literatura ferroviaria, sò custruiti l'una nantu à l'altru per ragioni cum'è e cundizioni geografiche, l'urbanizazione è e difficultà d'espropriazione. In questu cuntestu, postu chì a sezione Köseköy - Gebze hè cumplettamente situata nantu à a linea esistente per via di difficultà di espropriazione, ùn era micca pussibule di cuntinuà u trafficu di u trenu simultaneamente cù u travagliu fattu nantu à a linea, sia in quantu à a fine puntuale di a linea è sicurità. Ancu s'è a strada esistente hè doppia pista, postu chì e linee sò nantu à a listessa piattaforma, ùn hè micca adattatu in quantu à u tempu di custruzzione di u prugettu è i costi per mantene una di e linee aperte è travaglià nantu à l'altru. "In più, sta rùbbrica hè realizatu cù prestiti di cuncessione di l'UE per a prima volta in ferrovie in u nostru paese, è u periodu di usu di a cuncessione hè definitu".

122 ANNI DOPU

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì in u scopu di i travaglii di custruzzione di a linea YHT, a linea esistente trà Köseköy è Gebze, custruita in u 1890, serà ricustruita dopu à 122 anni è e so cundizioni fisiche è geometriche saranu adattate per l'Alta Velocità. Operazione di trenu. Hè statu ancu dichjaratu chì ùn ci saria micca passaghju à livellu in questa linea è hà dettu:

"Ci sò 9 strutture di ingegneria nantu à a linea, cumprese 10 tunnelli, unu di i quali hè cut-and-cover, 122 ponti è 141 culverts. Queste strutture seranu mudificate è standardizzate quandu hè necessariu, è seranu custruiti 28 novi culverts è 1 sottopassu. In u scopu di a custruzzione, circa 1 milione 800 mila metri cubi di scavi è 720 mila metri cubi di riempimentu seranu realizati. Per d 'altra banda, una nova linea hè stata pianificata da u nordu, parallella à a seccione Köseköy-Gebze, è sta strada serà cunnessa cù u Terzu Ponte di u Bosforu nantu à l'autostrada nordu di Marmara. Questa regione di u nostru paese averà una reta di trasportu ferroviariu multi-opzionale à mediu termine cù Marmaray, Ankara-Istanbul High Speed ​​Railway è u secondu prughjettu di ferrovia d'alta velocità Istanbul-Ankara. Per risponde à i bisogni di trasportu di i citadini à i livelli più ragiunate durante u prucessu di custruzzione, si sò tenuti riunioni cù i guvernatori di e pruvince regiunale sottu a presidenza di u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, è Kocaeli, Istanbul. , Sakarya Metropolitan Municipalities, Governorships, TCDD General Directorate, General Directorate of Highway Regulation, IETT, Istanbul Transportation Inc. "L'ispezioni in situ sò state ancu realizate da delegazioni custituiti da ufficiali".

E MISURE PIGLIATE SONU LISTATE

In a dichjarazione, e misure pigliate per prevene i citadini da esse vittime sò state listate cum'è seguita:

  • U mantenimentu di rutina in l'autostrada parallela à a strada hè stata abulita per dui anni, salvu per l'emergenza, è hè statu decisu di mantene a strada aperta in ogni mumentu.
  • A capacità di trasportu publicu di e municipalità per a regione hè stata aumentata.
  • Una linea di traghetti hè stata stabilita trà Derince è Tekirdağ per impedisce ogni interruzzione in u trasportu di treni di i nostri industriali, u settore logisticu è i trasportatori.
  • Un cumitatu hè statu stabilitu sottu a Presidenza di a Direzzione Generale di Regulamentu di l'Autostrada di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, per assicurà a continuità di a coordinazione trà i guverni lucali è i guvernatori per 2 anni è per realizà u travagliu necessariu per u trasportu còmode. di i citadini durante u periodu quandu a linea hè chjusa.

SERVIZI BUS Trà IZMIT È ISTANBUL INIZIATI

A causa di i travaglii di rinnuvamentu di a linea ferroviaria trà Gebze è Izmit, l'autobus posti nantu à sta linea da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli anu cuminciatu à operare da sta matina, per impedisce à i passageri chì utilizanu u trenu trà Sakarya-Kocaeli-Istanbul vai à u travagliu è a scola ogni ghjornu per evità ogni inconveniente.

Istanbul Tuzla cù a fermata à a stazione di trenu Derbent in Izmit İçmelerL'autobus, chì anu cuminciatu à curriri trà i punti induve a fermata di a stazione si trova in , è ponu esse imbarcati cù u sistema di Kent Card preparatu da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, ùn anu micca ricevutu l'interessu previstu u primu ghjornu. L'autorità anu dettu chì 10 autobus continuanu i so servizii reciproci. – Attivi Haber

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*